Hehe ja det var detJoa, vet nå egentlig detmen har så mye å gjøre før jeg føler meg klar
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja det var detJoa, vet nå egentlig detmen har så mye å gjøre før jeg føler meg klar
![]()
Jeg gjør ikke det, er gubben som gjør det. Men jeg greier ikke gjøre alt selvVet... hjelper ikke å strutse nå lenger egentlig :O
Huff, ja skal ikke være enkelt - mamma pleide alltid å hive I oss Tyggis ved takeoff/landing for å unngå akkurat det.
Var dere helt oppe i 3de I Eiffeltårnet?
ja ikke gøy når sånn skjer.Uff stakar liten![]()
Her er det litt blandet. Har vel en del klart, men fremdeles en del som bør kjøpes inn (småtterier)Jeg gjør ikke det, er gubben som gjør det. Men jeg greier ikke gjøre alt selv![]()
nei ikke noe særlig...men gikk nå over til slutt heldigvis. og resten av turen da var han veldig fornøyd med en sjokolade og sandwichStakars daikke noe godt det
men godt dere er hjemme igjen nå
![]()
Kan knipse litt bilder i morra når jeg pakker utHahahamen litt må vi hvertfall få se
![]()
Så brajeg har visst allerede klart målet denne mnd så jeg
Så branei ikke noe særlig...men gikk nå over til slutt heldigvis. og resten av turen da var han veldig fornøyd med en sjokolade og sandwich![]()
Jaaaser målet med 30000 er nådd ja
ja hehe gikk lett detSå bra![]()
trodde ikke han likte rekesalat, men det slukte han hahaSå bra![]()
bare barnemat vettu hahaJaaa![]()
Hahaha stiligtrodde ikke han likte rekesalat, men det slukte han haha
var det som var på sandwichen nemlig
Jabare barnemat vettu haha
ja det er nok lurtNei får sette meg ned å bestille litt inn til bursdagen hennes slik at det er klart
Vet jo aldri hvor lang tid det tar for nettbutikker å sende å vill helst ha alt klart i god tid![]()