Er det jeg å egentlig er, samtidig som jeg føler at et er en million ting som må gjøres I løpet av veldig kort tid.Er fremdeles i "det er lenge til november" modus...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det jeg å egentlig er, samtidig som jeg føler at et er en million ting som må gjøres I løpet av veldig kort tid.Er fremdeles i "det er lenge til november" modus...
Ikke like lett som turen ned med hensyn til guttungen...men det gikk![]()
Han fikk desverre dotter i ørene stakkarVarte ikke lenge, men det satt han litt ut.
Takk for detSå fin den erå så flink du har blitt
![]()
![]()
Stakars daIkke like lett som turen ned, men det gikk jo. Vi er trygt hjemme og har kost oss.
Han fikk desverre dotter i ørene, det varte nok ikke lenge..men han ble litt satt ut stakkar. Han ble godt humør når mannen bak viste grimaser til han da...hehe
hehe det tror jeg ikke...for det er ganske mye...hehe...bare på taxfree 2 fulle poser med divHehehe vi vill se bilder av alt sammen![]()
Hehe det gjorde mine åVet ikke det egentlig. Blir vel til at de bare blir fylt opp og glemt
Husker når jeg var mindre så kjøpte ma/pa en halv gris, ferdig partert som de hadde I frysa for da hadde vi svin nok for ei stund![]()
Den var ganske fin jaVar kjolen like fin som på bilde?
Er alltid noe eget med å komme hjem jaIkke stortgodt å komme hjem igjenn?
![]()
Joa, vet nå egentlig detHehehe det var jeg helt til fysio sa at september er snart sluttå det er den jo jammen
vi er halveis
Ja det gjør det joDet kommer til å gå så bra så![]()
JaDet er også godt![]()
takk. blitt noen tlf til ei venninne av mamma for hjelpKjempesøt så flink du er![]()
Hahahahehe det tror jeg ikke...for det er ganske mye...hehe...bare på taxfree 2 fulle poser med div![]()
Vet... hjelper ikke å strutse nå lenger egentlig :OEr det jeg å egentlig er, samtidig som jeg føler at et er en million ting som må gjøres I løpet av veldig kort tid.
Høh?Åh så fint!Vaenait pysj?
Jaorker ikke begynne å bake brownies nå, har toro sin pose
men for mye stress, er for mett.
Det har den helt klart værtHøres ut som dere har hatt en kjempefin tur!!![]()
My plan exactly - så får jeg heller vurdere å legge meg tidlig hvis det blir for ille ^-^Hehe løpe hjem og spise![]()