Skravletråd

Ja :)

Ja hehe det er helt snålt :) jeg likte ikke mais etter oprasjonen :) måtte venne meg til å spise det igjen :)

Er det noe hun reagerer på? Eller går det fint med henne?

Jeg tåler alt så lenge jeg ikke spiser / drikker for mye av tingene :)

Serlig laktose :) det går fint men kan ikke spise/ drikke for mye :)

Å må passe litt på å være flink å spise ellers så reagerer jeg på alt :o
Går veldigbra med ho, ho har gått ned mer enn de trodde. Ho drekker mye kaffe, og lite alkohol heldigvis, gikk mye av det før operasjonen.

her tar hun og presser hodet ned mens hun sparker meg i ribbeina noen ganger. virker som hun prøver å strekke seg ut! eller komme ut :P
He he. Her har ho fortsatt ikke skjønt dette med tydelige spark, er mye sterke campange bobler her, til tider dulting. Håper ho snur seg snart :)

Går veldigbra med ho, ho har gått ned mer enn de trodde. Ho drekker mye kaffe, og lite alkohol heldigvis, gikk mye av det før operasjonen.
Det er godt hun har kuttet ned på det nå da :)
Er mange som desverre drikker mere :(

Det gjorde jeg å. Raste ned 56 kilo på 9 mnd å har slitt med å holde vekta oppe. Helt til nå :o nå går det virkelig rett opp :o :p men det er jo meningen å :p

Har tenkt på at storebror sin sykkel begynner å bli liten, så sa pappa naboen hans har gitt han en sykkel :D mulig han kommer innom med den i helgen. Håper den er fin :) er rett str i alle fall!

Det er godt hun har kuttet ned på det nå da :)
Er mange som desverre drikker mere :(

Det gjorde jeg å. Raste ned 56 kilo på 9 mnd å har slitt med å holde vekta oppe. Helt til nå :o nå går det virkelig rett opp :o :p men det er jo meningen å :p

Back
Topp