Nei uff :/ det hadde vert verre for meg enn den brusenIkke rent lite det, 3 år uten brus
Samme med kamerat - men for ham er det poteter; blir dårlig nesten med en gang :/
Men jeg tåler den jo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei uff :/ det hadde vert verre for meg enn den brusenIkke rent lite det, 3 år uten brus
Samme med kamerat - men for ham er det poteter; blir dårlig nesten med en gang :/
Går veldigbra med ho, ho har gått ned mer enn de trodde. Ho drekker mye kaffe, og lite alkohol heldigvis, gikk mye av det før operasjonen.Ja![]()
Ja hehe det er helt snåltjeg likte ikke mais etter oprasjonen
måtte venne meg til å spise det igjen
![]()
Er det noe hun reagerer på? Eller går det fint med henne?
Jeg tåler alt så lenge jeg ikke spiser / drikker for mye av tingene![]()
Serlig laktosedet går fint men kan ikke spise/ drikke for mye
![]()
Å må passe litt på å være flink å spise ellers så reagerer jeg på alt![]()
Hmm den har jeg ikke hørt om . Men hørtes ikke så veldig givende utGudene vet, tror den heter på norsk, leveres uten bruksanvisning. Handler om en "spansk" fyr som plutselig blir pappa og flytter til la.
He he. Her har ho fortsatt ikke skjønt dette med tydelige spark, er mye sterke campange bobler her, til tider dulting. Håper ho snur seg snarther tar hun og presser hodet ned mens hun sparker meg i ribbeina noen ganger. virker som hun prøver å strekke seg ut! eller komme ut![]()
sett den posten fra tamara på generelt i dag?
He he. Her har ho fortsatt ikke skjønt dette med tydelige spark, er mye sterke campange bobler her, til tider dulting. Håper ho snur seg snart![]()
mål om 9000 innlegg.nope,hva var det?
mål om 9000 innlegg.
var visst for lite skravling
Det er godt hun har kuttet ned på det nå daGår veldigbra med ho, ho har gått ned mer enn de trodde. Ho drekker mye kaffe, og lite alkohol heldigvis, gikk mye av det før operasjonen.
Det er godt hun har kuttet ned på det nå daGår veldigbra med ho, ho har gått ned mer enn de trodde. Ho drekker mye kaffe, og lite alkohol heldigvis, gikk mye av det før operasjonen.
mål om 9000 innlegg.
Nei er enig I den, men vi kan jo ikke skravle for hele forumet heller daikke her inne i alle fallkunne ikke skravlet stort mer
![]()
nei hehe. går unna herikke her inne i alle fallkunne ikke skravlet stort mer
![]()
det blir vel tøftNei er enig I den, men vi kan jo ikke skravle for hele forumet heller da![]()
Den utfordringen?sett den posten fra tamara på generelt i dag?
ja heheDen utfordringen?
Nei vi har vert flinke men de vill ha mermål om 9000 innlegg.
ja godt skravla gårhehe ja, blitt noen innlegg her i dag![]()