Det er egentlig veldig stille her på ettermiddagen
hehe frem til legge tid for barna da er det mer liv igjen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vi var begge enige om det og lo godtHeheh så godt å høre alt var fint damen ja det er jo ganske sikkert at du er gravid
hehe
HurraFikk endelig telefon fra barnas hus åbilstolen å basen har endelig kommet
![]()
Er vel kanskje litt fordi det er fredag?/middagstid?Det er egentlig veldig stille her på ettermiddagenhehe frem til legge tid for barna da er det mer liv igjen
![]()
Sånn. Da har jeg vært på ul, vi har handlet, spist lunsj og sitter nå I hengekøya
Ul gikk veldig bra - plutten vokser som han skal og er ikke større enn normalenså bare legen som tok litt av.
Han lo litt av henvisningen til legen da - hun hadde visst bare skrevet "bekreftet graviditet, sender til kontroll". Han mente at ved uke 32 så var jeg nok ganske sikker på at jeg var gravid ja![]()
Det er egentlig veldig stille her på ettermiddagenhehe frem til legge tid for barna da er det mer liv igjen
![]()
Fikk endelig telefon fra barnas hus åbilstolen å basen har endelig kommet
![]()
Ja, vi var begge enige om det og lo godt![]()
Fikk ellers vite at han ligger med hodet godt ned og med ryggen mot venstre![]()
Gleder meg til norske talenter I kvelder visst I dag pole fitness-instruktøren min er med ^-^
Burde vel starte - hvis ikke bare lage pizzadeigenMiddag på gang![]()
Så braJa, vi var begge enige om det og lo godt![]()
Fikk ellers vite at han ligger med hodet godt ned og med ryggen mot venstre![]()
JeppHurraså gøy! Greit å ha på plass ^-^
Det er sånn hver dagEr vel kanskje litt fordi det er fredag?/middagstid?
Hehehe bare jeg som har så store barnHehe ja har sjelden tid til å skravle på denne tiden![]()
Åg stiligGleder meg til norske talenter I kvelder visst I dag pole fitness-instruktøren min er med ^-^
Hva lager du?Middag på gang![]()