Skravletråd

Ja er bare såvidt det har bystatus:p litt utskifting av butikker, fordi ikke alle klarer seg dessverre. Så greit å støtte opp så man fortsatt har noe å gå til:)

lekebutikken her holder på å daue! han sa i går at den skulle selges.. håper det kommer en bra en da, med godt utvalg for det har det ikke vært i den som er der nå..

søren ikke lett å kle seg i denne nesten-høygravid-statusen :o Det er sol og 16 grader. kaldt i skyggen men jeg kommer til å bli dritvarm opp den lange bakken hehe!!

lekebutikken her holder på å daue! han sa i går at den skulle selges.. håper det kommer en bra en da, med godt utvalg for det har det ikke vært i den som er der nå..
Ja ikke sant. Man må få lyst til å handle der hvis de skal klare seg. Så de må virkelig stå på de som driver på små plasser.

Ja ikke sant. Man må få lyst til å handle der hvis de skal klare seg. Så de må virkelig stå på de som driver på små plasser.

nei ikke sant.. var innom der i går og da hadde de f.eks ikke lego til under 1000 kr?? det er ikke SÅ ofte man kjøper det liksom.. legoen jeg kjøpte fant jeg på nille..

Men nå må jeg gå :) bruker sikkert en halvtime å gå til barnehagen.. kunne godt vært LITT nærmere :P

nei ikke sant.. var innom der i går og da hadde de f.eks ikke lego til under 1000 kr?? det er ikke SÅ ofte man kjøper det liksom.. legoen jeg kjøpte fant jeg på nille..
Oj, nei da var det jo ikke særlig utvalg:o Nille har blitt veldig bra butikk, med mye forskjellig:) vi har Nille her faktisk:)

Back
Topp