Nei nå har jeg skravlet bort hele strømmen på telefonen
haha så nå måneden få en lite lade pause 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å det er hvertfall greitdet er sant og kan lasse på alt vi skal ha med hjem![]()
Nei nå har jeg skravlet bort hele strømmen på telefonenhaha så nå måneden få en lite lade pause
![]()
Nei nå har jeg skravlet bort hele strømmen på telefonenhaha så nå måneden få en lite lade pause
![]()
Lov under tvilden får vel få lov da![]()
HahahaLov under tvil![]()
Ja er bare såvidt det har bystatusDet hørtes jo lurt ut ja! Bor på et lite sted?
Er det lov å spørre etter oppskriften?Ja fy søren den var bare helt fantastisk! Har oppskrift så har lyst å lage den, men bare ser for meg det tar hele dagen![]()
Hehe ja samme tenker jegMen det er bare pga at mini skal komme![]()
Vill ikke slippe denmen må vell
![]()
Ja er bare såvidt det har bystatuslitt utskifting av butikker, fordi ikke alle klarer seg dessverre. Så greit å støtte opp så man fortsatt har noe å gå til
![]()
Er det lov å spørre etter oppskriften?tror ikke jeg skal prøve meg på dekoren da, det hadde blitt lite fint
![]()
Ja ikke sant. Man må få lyst til å handle der hvis de skal klare seg. Så de må virkelig stå på de som driver på små plasser.lekebutikken her holder på å daue! han sa i går at den skulle selges.. håper det kommer en bra en da, med godt utvalg for det har det ikke vært i den som er der nå..
TakkDet er veldig lov, den er fra en blogg hehe
http://passionatebaking.blogg.no/1379424325_sjokoladekake_med_bri.html
Ja ikke sant. Man må få lyst til å handle der hvis de skal klare seg. Så de må virkelig stå på de som driver på små plasser.
Oj, nei da var det jo ikke særlig utvalgnei ikke sant.. var innom der i går og da hadde de f.eks ikke lego til under 1000 kr?? det er ikke SÅ ofte man kjøper det liksom.. legoen jeg kjøpte fant jeg på nille..
Oj, nei da var det jo ikke særlig utvalgNille har blitt veldig bra butikk, med mye forskjellig
vi har Nille her faktisk
![]()