Er lettere med en gang første pakke er kjøptHehe ja samme tenker jegmå begynne snart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er lettere med en gang første pakke er kjøptHehe ja samme tenker jegmå begynne snart!
Nei, det skal ikke være lettsøren ikke lett å kle seg i denne nesten-høygravid-statusenDet er sol og 16 grader. kaldt i skyggen men jeg kommer til å bli dritvarm opp den lange bakken hehe!!
Oj, nei da var det jo ikke særlig utvalgNille har blitt veldig bra butikk, med mye forskjellig
vi har Nille her faktisk
![]()
Da føler jeg meg nesten priviglert som har 3 niller I nærhetenJa mye bra der nå faktiskSå glad vi har den
Er ikke verdens navle vi bor på heller
hehe
Neihahaha kan du ikke knotte på den når den lader![]()
Ja finner jo alt der nåJa mye bra der nå faktiskSå glad vi har den
Er ikke verdens navle vi bor på heller
hehe
Ja det er jo detEr lettere med en gang første pakke er kjøpt![]()
Hehe, ja du har vel masse butikker rundt deg duDa føler jeg meg nesten priviglert som har 3 niller I nærheten![]()
Hehe det er så kjiptNeikontakten er ikke lang nok
men jeg er tilbake nå
![]()
HahahaHehe det er så kjipthender jeg lader på pcen bare for å få brukt den, enda da går ladingen supertregt
![]()
![]()
Masse vil jeg ikke siHehe, ja du har vel masse butikker rundt deg dudet jeg syns er kjipest her er at det ikke er noe barneutstyr og kun en butikk med barneklær og de har kun nameit-klær.
Synes ungene er værst og svigerfamJa det er jo detmen syns det er like vanskelig hvert år
men litt lettere om det bare blir til ungene
![]()
Ja finner jo alt der nåånei, hehe da står vi litt likt da
man får tak i det meste man trenger her, bare ikke det store utvalget som er i byene
![]()
Hehe, jeg mente at telefonen lader gjennom USB på pcenHahahadet var lurt men bruker så sjeldent pcen at jeg tror jeg hadde blir sprø
![]()
Skrur av all Internett på telefonen å da lader den seg godt![]()
![]()
HahaHehe, jeg mente at telefonen lader gjennom USB på pcenjeg bruker aldri pcen til bv
hehe.
Greit å få lada ordentlig dalader hver natt jeg, uansett om det er halvfullt
![]()
Heheh så godt å høre alt var fint daSånn. Da har jeg vært på ul, vi har handlet, spist lunsj og sitter nå I hengekøya
Ul gikk veldig bra - plutten vokser som han skal og er ikke større enn normalenså bare legen som tok litt av.
Han lo litt av henvisningen til legen da - hun hadde visst bare skrevet "bekreftet graviditet, sender til kontroll". Han mente at ved uke 32 så var jeg nok ganske sikker på at jeg var gravid ja![]()