Skravletråd

Hehe, ja du har vel masse butikker rundt deg du:D det jeg syns er kjipest her er at det ikke er noe barneutstyr og kun en butikk med barneklær og de har kun nameit-klær.
Masse vil jeg ikke si :) sandefjord er ikke verdens navle det heller. Er en barnebutikk her med den har utrolig dårlig utvalg. Å av en eller annen grunn så synes jeg de har bedre utvalg I larvik I kjede butikkene enn her I sandefjord.

Hahaha :p det var lurt men bruker så sjeldent pcen at jeg tror jeg hadde blir sprø :p
Skrur av all Internett på telefonen å da lader den seg godt :D :p
Hehe, jeg mente at telefonen lader gjennom USB på pcen:P jeg bruker aldri pcen til bv:o hehe.
Greit å få lada ordentlig da:) lader hver natt jeg, uansett om det er halvfullt:p

Sånn. Da har jeg vært på ul, vi har handlet, spist lunsj og sitter nå I hengekøya :)

Ul gikk veldig bra - plutten vokser som han skal og er ikke større enn normalen ;) så bare legen som tok litt av.

Han lo litt av henvisningen til legen da - hun hadde visst bare skrevet "bekreftet graviditet, sender til kontroll". Han mente at ved uke 32 så var jeg nok ganske sikker på at jeg var gravid ja :)

Sånn. Da har jeg vært på ul, vi har handlet, spist lunsj og sitter nå I hengekøya :)

Ul gikk veldig bra - plutten vokser som han skal og er ikke større enn normalen ;) så bare legen som tok litt av.

Han lo litt av henvisningen til legen da - hun hadde visst bare skrevet "bekreftet graviditet, sender til kontroll". Han mente at ved uke 32 så var jeg nok ganske sikker på at jeg var gravid ja :)
Heheh så godt å høre alt var fint da :D men ja det er jo ganske sikkert at du er gravid :p hehe

Så får vi se om vi gidder ut å handle etterpå ;) jmhose vert greit å sluppet å handle på lørdag men vi får se :)

Back
Topp