Så braKoser meg jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braKoser meg jeg![]()
Oj så spennende da![]()
så kjekt at de lager til slike ting for dem
![]()
Her har vi henter å levert på avd uansett.
Men håper de svarer snart slik at du vet![]()
Ja, kunne også ha tatt 11.11.15 eller 15.11.15, men det er for lenge etter termin syns jegSå stilig med datoene da![]()
Ja da bør han å få en spesiell en![]()
![]()
Ja det er rett å slett helt himmelsk godtjeg må også ha ferskevant til å kjøpe de av båten til fetteren til mamma da kommer de varme og nykokt det er så sykt godt
![]()
Ja heldigvisnoen ganger går det veldig fort![]()
Ja det er rett å slett helt himmelsk godt![]()
![]()
Hehe 1 i 11 er Fin den jaPappa har bursdag 15.11. Jeg håper virkelig hun kommer før det1.11 er bra
![]()
Ja heldigvismen er typisk at det ikke gjør det nå
Hehe men jenta har nok kjoler så det får nok finthaha
Hehei går da jeg peste opp ene bakken fikk jeg akutt lyst på sjokoladekake med masse glasur og kokkos på toppen. aldri vært så glad i kokkos på toppen, men nå har jeg SÅ lyst på det. blir helt sprø av å tenke på det..
Da vet du hva du må gjøre?i går da jeg peste opp ene bakken fikk jeg akutt lyst på sjokoladekake med masse glasur og kokkos på toppen. aldri vært så glad i kokkos på toppen, men nå har jeg SÅ lyst på det. blir helt sprø av å tenke på det..
Ja heldigvismen er typisk at det ikke gjør det nå
Hehe men jenta har nok kjoler så det får nok finthaha
Ååh det blir skikkelig stas daja virker som et helt topp opplegg! de skal få gå i kano og greier![]()
og alle vet vel hvor det er, bare ikke jeghehe..
Hehedu får bake i helgen?
![]()
Det er fine datoer da men ja jeg er enig i at det er for lenge etterJa, kunne også ha tatt 11.11.15 eller 15.11.15, men det er for lenge etter termin syns jeg![]()
Ååh det blir skikkelig stas da![]()
Hahaha måtte leite litt selv i går når vi skulle med speiderenhehe
Ja! virkelig! sambo liker ikke, jeg skjønner det bare ikke![]()
![]()
Hehe ingen fare for det akkurathehe ja, finner vel noe![]()