Skravletråd

Ja det er det jeg å tenker :) han kommer til å sitte igjen med mange opplevelser :D langt mere her enn fra fotballen hvertfall :p
Har aldri gått på fotball. Men husker godt en tur til Danmark da jeg våkna ei natt at det føltes ut som om at jeg hadde tissa på meg for det rant noe mellom låra mine:p var siste natta og da sov vi ute under åpen himmel å så plutselig hølja det ned, så var regn som hadde trengt gjennom soveposen:p hele posen var kliss bløt og så var det dam I teltet. Så ble ikke mye søvn den natta:))

Så bra:)
Håper hotellet er bra å:) å at det gikk fint med minsten på fly:)

Han oppførte seg eksemplarisk. Styrte på med lekene vi hadde pakket til han i sekken. Fikk en ny bok på flesland. Fikk tegneblokk og fargestifter av en flyvertinne:)

Vi ble oppgradert med hensyn til hotellrom:D
Guttungen var over seg av glede når han kom til hotellet. Donaldkarusell i lobbyen hehe

Han oppførte seg eksemplarisk. Styrte på med lekene vi hadde pakket til han i sekken. Fikk en ny bok på flesland. Fikk tegneblokk og fargestifter av en flyvertinne:)

Vi ble oppgradert med hensyn til hotellrom:D
Guttungen var over seg av glede når han kom til hotellet. Donaldkarusell i lobbyen hehe
He he. Ja da var han nok fornøyd:) godt han var snill gutt:)
Nå må du passe på å kose deg masse og slappe av så godt det går:)

Back
Topp