Håper han min å trives like myeSå brajeg trivdes kjempe masse I speideren
gikk fra jeg var 7 til jeg var 15
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper han min å trives like myeSå brajeg trivdes kjempe masse I speideren
gikk fra jeg var 7 til jeg var 15
![]()
Hehe ja så sjenert vettu<3Hehe så herlig![]()
Ja kjempe<3 Hehehahaha herlig![]()
Ja, jeg tenkte det samme i sta. Tok tempen og den var nok litt høyere enn vanlig, men ikke det jeg kaller feber. Men kan nok være en eller annen basilusk som er i kroppen min ja. For jeg føler meg bedre til vanligmen føler meg ikke syk heller
haha
JaaaDet er jo toppenjey!
Tror ikke det hadde passa herNoen som skal klippe hekken?
![]()
Hehe veldig fint med vugge jaHar lyst på vugge jegda slipper jeg å ta å flytte senga inn på vårt soverom
![]()
Var morro å ligge I telt og dra på tur og slikt. Lærer jo å faktisk noeHåper han min å trives like mye![]()
Nærmeste nabo er barneskolenFnis![]()
Gubben mente hekken var stilighaha ja det er sant det![]()
Gubben mente hekken var stilig![]()
Ja å hvem tror du klipper hekken her I gårdenden var jo litt kul da hehe! men er nok stor jobb å holde den fin hehe![]()
Ja satser på det, da blir det bursdagikke godt å sihåper du er i form i morgen da
![]()
Ja å hvem tror du klipper hekken her I gården![]()
Ja det er det jeg å tenkerVar morro å ligge I telt og dra på tur og slikt. Lærer jo å faktisk noe![]()
Fikk de ikke tatt noen?Da var politiet ferdig med fartskontroll utenfor hos oss, de har stått der I 2 timer. 2 timer med fred og ro, de fleste har da holdt 40 sona si.