Skravletråd

Kroppen føles helt mørbanka i dag:o som om jeg har gått en fem mil lang fjelltur. Gikk på byen for å finne en gave i sta, det gikk i sneglefart. Begynte å kjenne den berømte stikkingen nedentil og:o kjente ikke den sist. Huff mye syting herfra i dag:P
Var innom svigermor, som hadde lyst til å ha guttungen til i morgen og ta han med på dyrskun:) kunne virkelig ikke passa bedre:) så nå ligger jeg som et slakt på sofaen, og kommer meg ingen vei tror jeg.

Usjameien :( men det passet jo virkelig bra ja, da får du hvilt deg litt :)

:))
Ja du får ha lykke til på ul, for regner med at det er det du skal.
Var jm som sa det sist jeg prata med ho at jeg måtte tenke gjennom ting hvis mini ikke hadde snudd seg til neste gang jeg kom å prata med ho, for da skal vi skriv fødebrev.
Jupp er ny ultralyd jeg skal på :)

mett jeg også, spist lakselasagne og det var kjempegodt! og ungene proppet i seg hehe.. herlig når de syns det er så godt :)

Sofaen kaller her og. Men må utsettes litt. Mannen og pappa har drevet og styrt I huset - kastet masse, demontert ting vi har utsatt I evigheter og tydeligvis satt I nye gardiner+ stenger :O så nå må det ryddes

blir nok godt når det er gjort da :)

Sofaen kaller her og. Men må utsettes litt. Mannen og pappa har drevet og styrt I huset - kastet masse, demontert ting vi har utsatt I evigheter og tydeligvis satt I nye gardiner+ stenger :O så nå må det ryddes
Ja er det ikke typisk, de styrer og ordner. Så må du rydde:p eller hjelper de til?

Toårskontroll hos hs og lege gikk veldig bra:) han er veldig god på å snakke, og snakker i lange setninger alt:) legen ville ha han til å gape for å se inni munnen. Kan tenke dere hvem som iallfall ikke skulle gape:P haha. Og blåse såpebobler. Da skulle han bare spise på den i stede for å blåse:P Hjemme skal han alltid prøve selv. Hehe
Hehe så herlig :D

Back
Topp