Hm nei...må få liket opp av sofaen.![]()
Snakkes![]()
Ville ønske deg god tur
Kos deg/dere masse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm nei...må få liket opp av sofaen.![]()
Snakkes![]()
Ja de har nok tid endaJa jeg fikk å intrykk av at det ikke var brå hast med å snu seg rett vei, men helst at det skjedde snart er 31 uker nå. Men ut kommer ho uansett![]()
Mest seteleie. Men litt epidural og da. Kun fordi jeg er livredd for sprøyter. Ønska det sist da, men da rakk jeg ikke få detSeteleie eller epidural?
Jeg er dritt redd for epidural. Så håper inderlig ho snur seg rett vei.
Det gjør vår.. På ettermiddagen da solen kommer rundt.. Så på formiddagen er det temmelig greit helidigvis![]()
Kroppen føles helt mørbanka i dagsom om jeg har gått en fem mil lang fjelltur. Gikk på byen for å finne en gave i sta, det gikk i sneglefart. Begynte å kjenne den berømte stikkingen nedentil og
kjente ikke den sist. Huff mye syting herfra i dag
![]()
Var innom svigermor, som hadde lyst til å ha guttungen til i morgen og ta han med på dyrskunkunne virkelig ikke passa bedre
så nå ligger jeg som et slakt på sofaen, og kommer meg ingen vei tror jeg.
Tok et par paracet og det hjalp faktisk veldigUsjameienmen det passet jo virkelig bra ja, da får du hvilt deg litt
![]()
Jupp er ny ultralyd jeg skal på)
Ja du får ha lykke til på ul, for regner med at det er det du skal.
Var jm som sa det sist jeg prata med ho at jeg måtte tenke gjennom ting hvis mini ikke hadde snudd seg til neste gang jeg kom å prata med ho, for da skal vi skriv fødebrev.
Godt det har hjulpet med paracetTok et par paracet og det hjalp faktisk veldigskjønner ikke hva som er galt i dag, alt var bare vondt
![]()
Ja det var utrolig godt, og kunne ikke passa bedre![]()
Tok et par paracet og det hjalp faktisk veldigskjønner ikke hva som er galt i dag, alt var bare vondt
Ja det var utrolig godt, og kunne ikke passa bedre![]()
Mettsofan kaller
![]()
Sofaen kaller her og. Men må utsettes litt. Mannen og pappa har drevet og styrt I huset - kastet masse, demontert ting vi har utsatt I evigheter og tydeligvis satt I nye gardiner+ stenger :O så nå må det ryddesMettsofan kaller
![]()
Så morroJupp er ny ultralyd jeg skal på![]()
Fiskegrateng, laga selv. Men er ikke det jeg er flinkest tilhva har du spist for no?
Sofaen kaller her og. Men må utsettes litt. Mannen og pappa har drevet og styrt I huset - kastet masse, demontert ting vi har utsatt I evigheter og tydeligvis satt I nye gardiner+ stenger :O så nå må det ryddes
Ja er det ikke typisk, de styrer og ordner. Så må du ryddeSofaen kaller her og. Men må utsettes litt. Mannen og pappa har drevet og styrt I huset - kastet masse, demontert ting vi har utsatt I evigheter og tydeligvis satt I nye gardiner+ stenger :O så nå må det ryddes
Fiskegrateng, laga selv. Men er ikke det jeg er flinkest til![]()
Hehe så herligToårskontroll hos hs og lege gikk veldig brahan er veldig god på å snakke, og snakker i lange setninger alt
legen ville ha han til å gape for å se inni munnen. Kan tenke dere hvem som iallfall ikke skulle gape
haha. Og blåse såpebobler. Da skulle han bare spise på den i stede for å blåse
Hjemme skal han alltid prøve selv. Hehe