Men vi må bli mye flinkere til å ete fiskhehe jaja, skal ha for innsatsen![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men vi må bli mye flinkere til å ete fiskhehe jaja, skal ha for innsatsen![]()
![]()
Uff du er god som holder utTakk♥ Ja, nå kjenner jeg virkelig at det røyner på, for å si det sånn. Hjelper ikke akkurat på med alle gravid plagene heller! Men men, dette skal gå bra![]()
Toårskontroll hos hs og lege gikk veldig brahan er veldig god på å snakke, og snakker i lange setninger alt
legen ville ha han til å gape for å se inni munnen. Kan tenke dere hvem som iallfall ikke skulle gape
haha. Og blåse såpebobler. Da skulle han bare spise på den i stede for å blåse
Hjemme skal han alltid prøve selv. Hehe
Så braDa har vi fått en speider i hus![]()
virker som ett kjempe opplegg å han er kjempe klar til å begynne neste uke
![]()
Da har vi fått en speider i hus![]()
virker som ett kjempe opplegg å han er kjempe klar til å begynne neste uke
![]()
Men vi må bli mye flinkere til å ete fisk![]()
1 gang I mndofte pleier dere spise fisk da?![]()
Vet ikke, styrer aldri kontrollen, å nå når jeg endelig kunne ha gjort det fikk jeg besøk på fanget. Å han sover så godt at jeg ikke har hjerte til å vekke han.hva skal dere se på i dag?
Ja er jo det vi burde fått også. Må jo det når mini begynner å ete foråja vi har to ganger i uka hehe![]()
Ja det var veldig godtGodt det har hjulpet med paracetviktig å få slappa av litt å.
Vet ikke, styrer aldri kontrollen, å nå når jeg endelig kunne ha gjort det fikk jeg besøk på fanget. Å han sover så godt at jeg ikke har hjerte til å vekke han.
Ja, jeg tenkte det samme i sta. Tok tempen og den var nok litt høyere enn vanlig, men ikke det jeg kaller feber. Men kan nok være en eller annen basilusk som er i kroppen min ja. For jeg føler meg bedre til vanlighm kanskje du har feber? får gjerne vondt i kroppen da![]()