Ble en dusj og så en episode til mens jeg dekker bord og rydder litt på stua.. Verre med kjøkkenet, men da ser jeg ikke TV'n!Farlig det der!
Spesielt når man prøver å lure seg selv (typ skal bare se 5 min av den nye og så skal jeg...... Oj. Wooops)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble en dusj og så en episode til mens jeg dekker bord og rydder litt på stua.. Verre med kjøkkenet, men da ser jeg ikke TV'n!Farlig det der!
Spesielt når man prøver å lure seg selv (typ skal bare se 5 min av den nye og så skal jeg...... Oj. Wooops)
Er ikke så lenge til det daMå handle inn til glasuern, pølser og tilbehør, men lønna er ikke kommet inn.. Må nok ta med krisepengene - noen lapper i en boks på kjøkkenet! Lønna kommer i morgen![]()
Neida, det går helt fintEr ikke så lenge til det da
Her kommer det den 20de (så om litt over en uke^-^)
Hehehe det hørtes mye bedre uturk jagikk i vasken
tok meg et eple i stedet
![]()
Det gjør vår.. På ettermiddagen da solen kommer rundt.. Så på formiddagen er det temmelig greit helidigvisstua her blir fort varmt![]()
![]()
Hehehe ja den er farligBle visst en episode til.. Men nåååå går jeg i dusjen. Man blir jo så fort hekta, i tillegg til at neste episode starter av seg selv... Praktisk og irriterende på samme tid!
Nei sier du detMat er da virkelig dyrt nok som det er![]()
Å det var ikke morro å høre.Hei dere! Titter kjapt innom. Blir nok mye borte den neste uka.
Fikk et veldig brått og uventet dødsbudskap her om dagen.. I tillegg har størsten bursdag idag, og har hatt fullt opp med baking, vasking etc. Og bare for å toppe det hele så skulle jeg både starte med bassengtrening denne uka og gutten starta på idrettsskole som han hadde gleda seg sånn til. Måtte bare kutte bassengtreninga, fordi energien ikke strekker til. Neste uke er det jobb, to flyreiser på halvannet døgn, begravelse og stor klassebursdag som står for tur. Tøffe dager!![]()
Ååå, jeg har sett alle episodene flere gangerJeg er sikkert en av de eneste i hele Norge som ikke har sett Greys før (i allefall ikke en hel episode).. Så nå begynte jeg på episode 1 på Viaplay![]()
Takk♥ Ja, nå kjenner jeg virkelig at det røyner på, for å si det sånn. Hjelper ikke akkurat på med alle gravid plagene heller! Men men, dette skal gå braÅh nei så vondt å høre <3 <3 kondolerer så mye <3
Sjønner veldig godt du ikke har tid til å være her inne![]()
uff nei dette var mye på en gang
![]()
Pass nå på deg selv å ikke kjør deg helt ut
Klem
Er lov å syte.Kroppen føles helt mørbanka i dagsom om jeg har gått en fem mil lang fjelltur. Gikk på byen for å finne en gave i sta, det gikk i sneglefart. Begynte å kjenne den berømte stikkingen nedentil og
kjente ikke den sist. Huff mye syting herfra i dag
![]()
Var innom svigermor, som hadde lyst til å ha guttungen til i morgen og ta han med på dyrskunkunne virkelig ikke passa bedre
så nå ligger jeg som et slakt på sofaen, og kommer meg ingen vei tror jeg.
Takk for detHei det var mye! Kondolerer!
Gratulerer med dagen til gutten dinHåper han får en fin dag!
Hang in thereHåper det blir roligere dager snart!
Ja det blir nok veldig stas for hanEr lov å syte.
Så morro for han at svigermor ville ta han med på dyrskuen
Da får du å slappet av litt.
Ja det var planen. Men får se hva som skjer. Gubben klager over at han er blakk og jeg vet ikke om jeg har så lyst til å gå der oppe, når jeg vet jeg må bruke krykke. Men I får diskutere det I kveldJa det blir nok veldig stas for hanmasse kjøretøy å se på, han kommer til å være i himmelen
og sammen med fetterne hans, som han ikke ser så ofte
Dere skulle også på dyrskun?
Åja. Moro å bare kikke litt og daJa det var planen. Men får se hva som skjer. Gubben klager over at han er blakk og jeg vet ikke om jeg har så lyst til å gå der oppe, når jeg vet jeg må bruke krykke. Men I får diskutere det I kveld![]()
Jeg handler ikke mye der, går jo fort 500-1000 kr der for min del men gubben har gjerne brukt litt mer kan du si. Det ene året kjøpte han henger til traktoren sin der. Så ja han kan fort bruke litt derÅja. Moro å bare kikke litt og davi pleier stort sett ikke handle så mye der, er der mest for å se på livet
men er mye fristelser der da
verre med å gå rundt der med vondt ja
![]()
Hehe ja, gutta bruker gjerne litt mer når de først handlerJeg handler ikke mye der, går jo fort 500-1000 kr der for min del men gubben har gjerne brukt litt mer kan du si. Det ene året kjøpte han henger til traktoren sin der. Så ja han kan fort bruke litt der![]()