Skravletråd

Våkna i natt med sår hals igjen:o og skikkelig halsbrann. Måtte til slutt stå opp å finne lovehearts, og det hjalp faktisk:) men tok tid før jeg sovna igjen. Typisk når guttungen skal være hjemme:p

Å nei må ikke bli forkjøla nå igjen :)

Jeg hadde skikkelig halsbrann i går kveld men har novaluzid tyggetabletter på nattbordet og det hjelper. Greit å legge noe ved senga så du slipper å stå opp?

Her kom mannen inn til meg i morges og vekka meg. Ville vite det gikk bra. bahhh....og jeg som sov så godt..
God morgen:)
På en måte snilt av han det da, han var vel bekymret og ville vel vite at det gikk bra med deg:) men å vekke deg var jo ikke snilt;)

Ja, syns hotellet virker veldig bra. Og da også for guttungen. Barnehotell :) Mannen var flink der;) Svømmebassenger der, både inne og ute. Spa, oohh...kanskje det er gravidspa??? hehe

Ja, metro. Kan jo være det også ja. Får se kor mye mannen vil kjøre. Var pga jeg er gravid han har fiksa med bil og.
Tror det er en liten yaris elr noe sånn;)
Koselig hotell :)
Deilig med basseng til pjokken :) å spa til mor;)

Typisk:p jeg sto opp ca 8.20 :)) å nå 8.40 kommer gubben å spør om jeg er våken. For han må kjøre hjullasteren bort ditt hvor han skal jobbe, så da spør han om ikke jeg kan hente han :p har jo ikke akkurat noe valg. Stakkaren kan jo ikke gå hjem heller. Men selv om han ikke trenger kaffe og 4 aviser, fb og dere før man er definert som våken gjør jeg det.
Å jeg har fortsatt bare kommet til kakao og dere:p

Typisk:p jeg sto opp ca 8.20 :)) å nå 8.40 kommer gubben å spør om jeg er våken. For han må kjøre hjullasteren bort ditt hvor han skal jobbe, så da spør han om ikke jeg kan hente han :p har jo ikke akkurat noe valg. Stakkaren kan jo ikke gå hjem heller. Men selv om han ikke trenger kaffe og 4 aviser, fb og dere før man er definert som våken gjør jeg det.
Hahaha ^-^ godt å høre det ikke bare er jeg som har en litt lengre-enn-snittet våkningsprosess

5606712.jpg

Guttungen kommer til å bli vill av begeistring når han kommer inn her:P
Åååh hehe det så koselig ut da :D

Hehehe :D

Back
Topp