Skravletråd

hehe :) Tar det lang tid da eller kan du kose deg når du kommer hjem igjen?
Nei er bare på andre sia av byen. Men hjullasteren har en topp fart på 27 km I timen :p så jeg må jo vente litt, etter at han har dratt å. Men ikke for lenge for da ringer han, hvis jeg ikke er der to sek etter han, jeg skal helst være der før han:p
Gjett om jeg skal kose meg:)

Ikke bare en her :p Gud jeg er trøtt å sløv :eek:

hehe ja.. jeg kom på i går da jeg hadde lagt meg at storebror skulle ta med en ting på A eller L til skolen i dag. Hadde glemt å si det til sambo.. sendte han en melding :P men ble så opptatt av at han ikke måtte glemme det så måtte stå opp å si det også hehe.. men de hadde allerede funnet en ting da :D

Samboeren min gjør så mye rart i søvne hehe.. I natt hadde jeg mobilen liggende i senga mellom oss. Jeg hadde akkurat sovna, så setter han seg plutselig opp, tar mobilen min og setter på lyset og lyser på meg og sier noen greier.. Er det mulig :P
Hahaha :p

hehe ja.. jeg kom på i går da jeg hadde lagt meg at storebror skulle ta med en ting på A eller L til skolen i dag. Hadde glemt å si det til sambo.. sendte han en melding :P men ble så opptatt av at han ikke måtte glemme det så måtte stå opp å si det også hehe.. men de hadde allerede funnet en ting da :D
Hehehe å det er så kjipt å komme på slike ting når manglar lagt seg :o

Back
Topp