Nei er bare på andre sia av byen. Men hjullasteren har en topp fart på 27 km I timenheheTar det lang tid da eller kan du kose deg når du kommer hjem igjen?
Gjett om jeg skal kose meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei er bare på andre sia av byen. Men hjullasteren har en topp fart på 27 km I timenheheTar det lang tid da eller kan du kose deg når du kommer hjem igjen?
Ikke bare en herGud jeg er trøtt å sløv
![]()
Det fristerSå ta deg en liten dupp![]()
Du har jo gjort mye til nå![]()
Sløv morning her
Fikk levert små tasser.
Kuttet opp grønnsakene til middagen
Å skrevet noen innlegg på bloggen
Å nå holder jeg på å sovne sittende![]()
Ja det så sånn ut åJa virker veldig flott der![]()
Hehe ikke sant. men skjønte detSjekket ut, så klart... herlig med typoes ><
Trodde det var noe med gris jegNei er kun vanlig der
Rotgrønnsak gratengHva er det til middag i dag da?
Hehe skulle tro det utifra navne...men neida...fåes på bakeri og i noen matbutikkerTrodde det var noe med gris jeghaha
haha lurer på ka han drømte
HahahaSamboeren min gjør så mye rart i søvne hehe.. I natt hadde jeg mobilen liggende i senga mellom oss. Jeg hadde akkurat sovna, så setter han seg plutselig opp, tar mobilen min og setter på lyset og lyser på meg og sier noen greier.. Er det mulig![]()
Fikk du time i dag?Ellers har jeg fått ringt legen
hehe ja okja han var så teit for jeg hadde brukt så lang tid på å sovnehehe
Nei men fant ut det hadde blitt stress og. Orker ikke.Fikk du time i dag?
Hehehe å det er så kjipt å komme på slike ting når manglar lagt seghehe ja.. jeg kom på i går da jeg hadde lagt meg at storebror skulle ta med en ting på A eller L til skolen i dag. Hadde glemt å si det til sambo.. sendte han en meldingmen ble så opptatt av at han ikke måtte glemme det så måtte stå opp å si det også hehe.. men de hadde allerede funnet en ting da
![]()
Rotgrønnsak gratenghva blir det til middag?
HeheHehe skulle tro det utifra navne...men neida...fåes på bakeri og i noen matbutikker