Her har de i første allerede begynt med fotball. Min er ikke interessert i det hele tatt, så vi prøver ut teatereldste min har lyst å begynne å spille fotball
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har de i første allerede begynt med fotball. Min er ikke interessert i det hele tatt, så vi prøver ut teatereldste min har lyst å begynne å spille fotball
elsker å synge i kor, men har vært vanskelig å få til her.. Kanskje etterhvertI morgen skal vi ha første gang i kor. Gleder meg![]()
Aha, ikke kor for deg men for minste? Koselig daMhm knøttekor heter det![]()
Det var bra daFikk Mail av barnas hus at de beklaget at ammebhen ikke var kommer med i pakken, så de skulle sende den i dag![]()
Blir som regel en liten tingSkal dere gi barna julegaver fra hverandre? jeg pleier kjøpe en liten ting![]()
Den har jeg og lyst på denne gangenJa, i ull. Har du prøvd?![]()
Tihi den var litt søthehe litt morsom gave til en som er glad i te da
![]()
Åååååh de var kulehehe
![]()
Hehehe jeg har gledet meg siden sist julJa, og med alt julesnakket her inne så gleder jeg meg alleredehehe
![]()
Hvor er disse fra? hadde vært en topp ekstragave til eldste som har bursdag snart!hehe
![]()
Denner jeg med påJaa, tar meg noen minutter til på sofaen før jeg gjør litthehe
Det er koselig da <3Ja, er det. Men vi begynner å få et mer normalt bror-søster forhold nå, før var han en oppdrager han og likestilt med mine egne foreldre.
Det er litt kos med store tantebarn da, så han eldste er gudfar til nr. to og hun minste skal være gidmor til babyen som kommer![]()
Ja <3Så kos![]()
Hvor er disse fra? hadde vært en topp ekstragave til eldste som har bursdag snart!
What? Hvor ble den dagen avog nå skal jeg snart gå![]()
Det må være herlig å komme hjem tilDa er huset nyvasket, jeg har vært hos svigerinnen min på lunsj og nå sitter jeg i sofaenSkal slappe av litt før jeg setter på vask nr to i dag og begynner på middagen
Tenkte å hente ungene rundt kl 15 i dag
![]()