Åh det var godt å høreFikk Mail av barnas hus at de beklaget at ammebhen ikke var kommer med i pakken, så de skulle sende den i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh det var godt å høreFikk Mail av barnas hus at de beklaget at ammebhen ikke var kommer med i pakken, så de skulle sende den i dag![]()
Hehehe eller bare vente litt til til du er helt sikkermå jeg gå heeeeeelt ned trappa for å se![]()
Hehehe eller bare vente litt til til du er helt sikkerhahaha det hadde jeg heller gjort
![]()
Ja godt det var så enkeltÅh det var godt å høre![]()
Ja det gjorde detSå bra! Da ordna det seg![]()
ja hihi blir stas det. så er det felles kveldsmat på sluttenkan tenke meg det blir populært![]()
på ingen måte heheNei, turnus er ikke familievennlig![]()
flott det da. er det boob ammebh?Fikk Mail av barnas hus at de beklaget at ammebhen ikke var kommer med i pakken, så de skulle sende den i dag![]()
Hehe jeg ogmå jeg gå heeeeeelt ned trappa for å se![]()
ja tror det blir kjektDet er jo helt perfekt da![]()
Oj, deg har jeg ikke tenkt påSkal dere gi barna julegaver fra hverandre? jeg pleier kjøpe en liten ting![]()
Hehe jeg ogmen vet min ikke er ferdig enda, er ikke så lenge siden jeg satt den på
vask nr to i dag faktisk
lettvinte vasker da, første med sengetøy som går fort å henge opp og andre med 60* som skal i tørketrommelen
![]()
Ja, i ull. Har du prøvd?flott det da. er det boob ammebh?
Jeg sorterte alt i sta, og så at det er på tide å vaske litt tøy til oss og snartDet er jo veldig greit daDette er min vask nr 2 også, satte på en i går med timer så den skulle være klar når jeg sto opp
og nå en vask med noen av klærne til lillegutt
de skal jeg henge ute å få av flekker på i sola
![]()
JaSkal dere gi barna julegaver fra hverandre? jeg pleier kjøpe en liten ting![]()
Skal dere gi barna julegaver fra hverandre? jeg pleier kjøpe en liten ting![]()