Skravletråd

Skal dere gi barna julegaver fra hverandre? jeg pleier kjøpe en liten ting :)

må jeg gå heeeeeelt ned trappa for å se :P
Hehe jeg og:P men vet min ikke er ferdig enda, er ikke så lenge siden jeg satt den på:P vask nr to i dag faktisk:o lettvinte vasker da, første med sengetøy som går fort å henge opp og andre med 60* som skal i tørketrommelen:)

Hehe jeg og:p men vet min ikke er ferdig enda, er ikke så lenge siden jeg satt den på:p vask nr to i dag faktisk:eek: lettvinte vasker da, første med sengetøy som går fort å henge opp og andre med 60* som skal i tørketrommelen:)

Det er jo veldig greit da :) Dette er min vask nr 2 også, satte på en i går med timer så den skulle være klar når jeg sto opp :) og nå en vask med noen av klærne til lillegutt :) de skal jeg henge ute å få av flekker på i sola :P

Det er jo veldig greit da :) Dette er min vask nr 2 også, satte på en i går med timer så den skulle være klar når jeg sto opp :) og nå en vask med noen av klærne til lillegutt :) de skal jeg henge ute å få av flekker på i sola :P
Jeg sorterte alt i sta, og så at det er på tide å vaske litt tøy til oss og snart:P er bare litt kjedeligere når det må henges opp:P

hvor har de babyull man kan tove tro? kan ikke helt skjønne det er så vanlig.. nøstebarn, men det er dyrt og de kommer i så teite nøster man må nøste opp :P

Ja :) det gjør jeg alltid :) men nå som de er tre til jul så blir gaven fra begge søsknene da :)
Syntes det er koselig :)
Så får de en fra oss å så starter de dagen med nissegave, snop å en gave :) en DVD eller noe :)

Ja det pleier vi. Ikke det at Sølvi skjønner stort av det nå, men skriver nå hennes navn på og. For bonus og guttungen pleier det

Back
Topp