Kjøpte brente mandler med lakrissmak i dag
de er SÅ gode, så tror jeg må spise litt nå
hehe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sorterte alt i sta, og så at det er på tide å vaske litt tøy til oss og snarter bare litt kjedeligere når det må henges opp
![]()
Ikke santhehe ja det er så kjipt å gå ned også er det tre minutter igjen haha..
Ja det pleier vi. Ikke det at Sølvi skjønner stort av det nå, men skriver nå hennes navn på og. For bonus og guttungen pleier det
Så koseligJadet gjør jeg alltid
men nå som de er tre til jul så blir gaven fra begge søsknene da
![]()
Syntes det er koselig![]()
Så får de en fra oss å så starter de dagen med nissegave, snop å en gaveen DVD eller noe
![]()
Kjøpte brente mandler med lakrissmak i dagde er SÅ gode, så tror jeg må spise litt nå
hehe.
Jeg hengte ut jeghehe ja.. nå er hele stativet mitt fullt fra det jeg hengte opp i sta og så..
Ikke jeg heller før i fjor til juloi det har jeg aldri hørt ommen salte mandler er digg..
Jadet gjør jeg alltid
men nå som de er tre til jul så blir gaven fra begge søsknene da
![]()
Syntes det er koselig
Så får de en fra oss å så starter de dagen med nissegave, snop å en gaveen DVD eller noe
![]()
Ikke sant
Å de gangene det er 3 igjen å man setter seg å venter så er de evig lange![]()
Jeg hengte ut jegmen sengetøy tar jo så stor plass så det er nok ikke plass til en vask med annet tøy i tillegg. Får vente til i morgen
![]()
Hehe jeg holder på å spise for 3 gangehm jeg må snart spise lunsj. ikke lenge siden jeg spiste frokost![]()
Hehe jeg holder på å spise for 3 gang![]()
Ja det er detSå koselig![]()
Ja det er detja sånn blir det nok her også, syns det er veldig koselig![]()
Jeg åjeg fikk alltid julestrømpe om morgenen julaften da jeg bodde hjemmemed blad og snop
![]()
Den gjør så!veldig! og selv om det står 3 min på vår så er det ikke det, den bruker mye lengre tiddet er helt sant, jeg har sett på klokka
![]()