Skravletråd

God morgen!

Her sov ungene godt, kun H som var våken i 3-tiden, men roet seg fort. De våknet av seg selv 6.30 og 6.45. Helt innafor! I tillegg har de vært blide og ikke særlig kranglete nå på morgenen :) Fikk de avgårde relativt tidlig til bhg og SFO :) Så da har jeg tatt ut penger til vaskeren, og nå skal jeg bare drikke opp teen min før jeg rydder siste rest. H sitt rom, vårt soverom og kjøkkenbenken :)

Syns det er så kleint å være hjemme når vaskeren er her, så stikker bort til svigerinnen og broren min en tur. :)

FAU-møte i kveld, så dagen går i ett!

God morgen!

Her sov ungene godt, kun H som var våken i 3-tiden, men roet seg fort. De våknet av seg selv 6.30 og 6.45. Helt innafor! I tillegg har de vært blide og ikke særlig kranglete nå på morgenen :) Fikk de avgårde relativt tidlig til bhg og SFO :) Så da har jeg tatt ut penger til vaskeren, og nå skal jeg bare drikke opp teen min før jeg rydder siste rest. H sitt rom, vårt soverom og kjøkkenbenken :)

Syns det er så kleint å være hjemme når vaskeren er her, så stikker bort til svigerinnen og broren min en tur. :)

FAU-møte i kveld, så dagen går i ett!
Åh for en herlig morgen da :D
Her gikk det varmt mellom dem men håper de roer seg likevel :p
Med en søster som er sur for alt er det neimen ikke bare bare.

Nei det hadde jammen jeg p gjort :) kos deg masse i besøk :)

Åh for en herlig morgen da :D
Her gikk det varmt mellom dem men håper de roer seg likevel :p
Med en søster som er sur for alt er det neimen ikke bare bare.

Nei det hadde jammen jeg p gjort :) kos deg masse i besøk :)
Er så heldig at broren min bor bare rett borti gata her omtrent, så vi kan sees ofte. Dog de jobber mye og er travle, så blir ikke ofte likevel. Men er flott å ha de her! De kom innom sånn plutselig i går, da har jeg ikke sett broren min på noen uker liksom :)

Gleder meg sånn til at huset blir shina! Har vasking hver 14 dag, men er 17 dager siden sist og det merkes faktisk!!

Er så heldig at broren min bor bare rett borti gata her omtrent, så vi kan sees ofte. Dog de jobber mye og er travle, så blir ikke ofte likevel. Men er flott å ha de her! De kom innom sånn plutselig i går, da har jeg ikke sett broren min på noen uker liksom :)

Gleder meg sånn til at huset blir shina! Har vasking hver 14 dag, men er 17 dager siden sist og det merkes faktisk!!
Åh det må være fantastisk å ha de så nært :D
Har de å barn?

Deilig med vask da :D kunne p ha tenkt meg det :p men jeg orker ikke i dag. Helt ødelagt etter i går

Parfyme er egentlig det værste å lukte, for de har som oftest alt for mye på seg og gjerne en du blir kvalm av eller ikke får puste av.
Usj det er så ekkelt :(
Den nesen lukter enkelte ting på lang avstand :o
Min har fått helt avsmak på røyk.
Å selfølgelig i køen inn til parken i går så stod det ei å røyka 5!!! På 20 min.
Utrolig nok så klarte den dama å finne meg igjen inne i parken å sto å dampa 2! Mens min sønn tok en karusell på 5 min :o
Parfyme er ille ja - men enig, røyk er verst.

Skal sies at jeg reagerer på røyklukt ellers og - men nå blir jeg fysisk kvalm. Rart hvor få som ser ut til å innse at det er et problem...

Parfyme er ille ja - men enig, røyk er verst.

Skal sies at jeg reagerer på røyklukt ellers og - men nå blir jeg fysisk kvalm. Rart hvor få som ser ut til å innse at det er et problem...
Ikke sant :/

De må ha røyka for mange år ha glemt det selv.

Jeg var en av de men jeg passet alltid på å trekke meg bort fra folk

Ikke sant :/

De må ha røyka for mange år ha glemt det selv.

Jeg var en av de men jeg passet alltid på å trekke meg bort fra folk
Joa, du har de som glemmer og du har de som ikke bryr seg... det er de siste jeg skulle ønske det var lov til å spraye ned med vannpistol...

Hva skal man finne på I dag tro?
Ta en tur på sentret:p da slår jeg I hel litt tid og kommer meg ut av huset:)

Sovna igjen jeg etter guttene dro og vips så våkna jeg nå. Det var sent :P

Back
Topp