Hehe. Kjenner til følelsener ganske kresen på mange konsistenser, men riskrem er kjempegodt
![]()
Litt pussig syns jeg selv for jeg elsker risgrøt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Kjenner til følelsener ganske kresen på mange konsistenser, men riskrem er kjempegodt
![]()
Tror denne måneden kan være den du tar 1 plass jegOi jøye meg. Kan ikke være lenge tror jeg![]()
åhh?? da lurer jeg veldig på why??Tror denne måneden kan være den du tar 1 plass jeg![]()
Hvor er det han/de tenker å reise da? Litt rart at han ikke har tiltet på at det kanskje er litt I seneste laget :/får lyst å slå mannen i hode med en spadeNå fikk jeg mld fra hu venninna mi i venneparet...har dere fått bestilt biletter?
kyss meg bak
Skjønner det godtJa veldig!
Var burdagsgave fra mannen.
Ville vært helt uaktuelt for meg å reist uten guttungen.
Godt det ogJa var det jeg tenkte først - men det ville han ikke ha. Så det ble pytt I panne med egg ^-^
Enkel middag ftw
Kanskje litt tett på termin?Mannen er litt for voldsom på overraskelser i dag kjenner jeg.
Har lovt et vennepar å reise til Syden i okt. Ka skjer med det??
Vil han jeg skal føde der og eller????
Hva jobber du som nå da?Ja er igrunn det. Eller jeg kunne jo det, men da må vi velge å bo et annet sted. Og det ønsker vel ingen av oss. Nå har vi jo familie og venner og alt kjent i nærheten![]()
Hey, 17.plassKjører en update selv om den er en time gammel - Synnøve har sneket seg opp på 2!
Måtte jammen ha det i dag jaDagen er ikke den samme uten kakao
Da synes jeg du har holdt ut lenge jeg
Godt kidsa koste seg![]()
![]()
![]()
Ja vi har detTar bare et random innlegg her jeg...
Kost dere i Kongeparken??![]()
Det skjønner jeg godt. Dumt spørsmål egentlige, men kan du i det hele tatt fly da?Jeg begynner å lure iallefall. jeeez. Kan ikke si det frister spesielt mye
HeheheMannen er litt for voldsom på overraskelser i dag kjenner jeg.
Har lovt et vennepar å reise til Syden i okt. Ka skjer med det??
Vil han jeg skal føde der og eller????
Ååå så bra! Det har ikke jegOkei skjønner. Kjedelig.
Her har jeg en treningsnarkoman til mann så han får meg i gang![]()
Synes du skal gjøre det jegfår lyst å slå mannen i hode med en spadeNå fikk jeg mld fra hu venninna mi i venneparet...har dere fått bestilt biletter?
kyss meg bak
Så bra, det er jo gøyJa, han er litt utenom det vanlige ogPositivt assa
![]()
Åja, ja da er det jo litt rartLitt pussig syns jeg selv for jeg elsker risgrøt
Reise eller svare akkurat det?Synes du skal gjøre det jeg![]()
SykepleierHva jobber du som nå da?