Skravletråd

Virkelig daff nå og siden mannen sjelden lager mat blir det take away pizza i dag.. Herrefred, MacDonalds i går pg pizza i dag.... Bra jeg er god på sunne middager man-fredag....
Vel, skal ikke si så mye, vi var innom Burger King sist uke og har blitt litt enkle middager til tider. I dag er ikke mannen i form - aner ikke hva jeg skal lage til ham :/

Da var klærna bretta og ny maskin på. Og sortert gjennom litt baby klær, pakket vekk det som er over 62 I str. Å nå har ryggen tatt kvelden, lurer virkelig på hvordan de neste mnd skal bli.

Du får ta litt husarbeid hver dag, og ikke så mye av gangen kanskje?

Virkelig daff nå og siden mannen sjelden lager mat blir det take away pizza i dag.. Herrefred, MacDonalds i går pg pizza i dag.... Bra jeg er god på sunne middager man-fredag....
Blir sånn innimellom.
Vi skal på ferie neste uke, og kan se for meg en haug med usunn mat:P

Joda, og til uka blir det grandis på tirsdag..

Er det ferie er det noe annet :)
Blir ikke like sunt alltid. Sånn er det bare. Stortsett sunt, og unntak innimellom;)

Joda, såklart...men vil prøve spise sunt dagene før vi reiser;)

Neida, ikke vet jeg. Men må jo se på hva du klarer og ikke hva som normalsett sees på som mye. Er en maskin om dagen nok, så er det nok.
Ja det er sant, men føler seg rimelig ubrukelig til tider. Spes da gubben spør om han skal skaffe rulator til meg så jeg kommer opp av sofan, for det gjør skrekkelig vondt:(

Ja det er sant, men føler seg rimelig ubrukelig til tider. Spes da gubben spør om han skal skaffe rulator til meg så jeg kommer opp av sofan, for det gjør skrekkelig vondt:(
Bekkenet? Det er vonde smerter. Prøv å gjør minst mulig, mannen får ta det for deg :)

Må ikke se sånn på det da.
Er jo utrolig mye som skjer med kroppen. Ikke rart man er sliten

Planen idag er å hjelpe mine rideelever som skal på stevne ☺

og så skal jeg å samboeren avgårde til sykehuset og hilse på hans bror og dama som igår fikk en nydelig gutt :D er redd jeg kommer til å bli fryktelig babysyk.. ;)
Åååh så koselig :D gratulerer så mye :D ja da blir man virkelig baby syk :D

Kos deg masse I kongeparken :)

Å krysser fingrene for at du greier deg fint hele dagen :)
Takk for det :)

Nå er vi på vei hjem :) temmelig frossen :o å vond men jeg holdt ut i 6 timer :D vill ikke si det er så ille :)

Barna har hvertfall storkos seg :)

Å jeg drømmer om kakao nå :p hehe så må få kjøpt det med hjem :)

Bekkenet? Det er vonde smerter. Prøv å gjør minst mulig, mannen får ta det for deg :)
Bekkenet har vært vondt siden rundt uke 12, det har bare blitt værre, ryggen har kommet de to siste ukene, tror det har noe med hvordan ho å ligger, for kjenner ikke så mye liv, nok til at jeg ikke uroer meg, så tror ho nå ligger å sparker og slår meg I ryggen.
Har bakover vendt livmor, så tror det kan være forklaring.

Er litt små nevrologisk :p kan man si, skal ha ting gjort på visse måter, å det greier ikke gubben min:p så derfor er det best å gjøre det selv.

Back
Topp