Ja helt enig! jan er fint![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja helt enig! jan er fint![]()
For den er tenkt til bursdagen egentlig...men jeg kan jo ta feil.
Det er helt korrekt.Litt fokus på kosthold og lett til moderat trening er helt ok. Men man bør vel ikke gå ned mer enn 0,5 kg i uka for da blir det avfallsstoffer i melka.
Yepp. det må denViktig å la kroppen få de 6 ukene til hvile før man begynner ordentlig
![]()
NettoppHøres ikke dumt ut - hadde nok ikke klart å holde meg unna godsakene som kommer med jula uansett :O
Veldig detGøy med skattejakt![]()
Veldig grei måte å bli bedre kjent da jaHehe! Klasseburger faktiskJa, det blir koselig! Tror det blir stas for gutten å være midtpunkt. De kjenner ikke hverandre så veldig godt enda
![]()
Shit, dyrt! Han som vasker her bruker som regel 2-3 timer...De tok 487 i timen +moms!!!!
Uten å snakke om alt det som dukker opp i julesokkene, nøtter og sjokolade og, og, og...Nei hvem klarer vel detAlle deilige julekaker. Pinnekjøtt. kålrotstappe. marsipan...ååhhhh*sikle*
Men trilling er lov nesten med en gang, så lenge man føler man har overskuddDet er helt korrekt.
Jeg trente med engang jeg kunne etter sist svangerskap. og hadde melk i overflod
Mhm, kunne ikke ta oss råd til det lenger...Shit, dyrt! Han som vasker her bruker som regel 2-3 timer...
Men trilling er lov nesten med en gang, så lenge man føler man har overskudd![]()
Ja ååhhh glede seg!!!Uten å snakke om alt det som dukker opp i julesokkene, nøtter og sjokolade og, og, og...
hehe smart
Hvordan kom dere over vaskehjelpen btw?Shit, dyrt! Han som vasker her bruker som regel 2-3 timer...
Ja!!Ja ååhhh glede seg!!!![]()
Hihi ja. Må jo være litt lureHehe
Ja takk, fornøyd med den![]()