Skravletråd

Okei. Vi har nylig sagt opp vårt . Vi hadde gjennom firma og det kosta skjorta!!!!
Vi vurderte det, men endte opp med å ikke ha råd. Det svir litt i snill-pike-samvittigheten at det er svart, men prøver å ikke la det gå inn på meg.

Haha ja :) men man skal trene litt forsiktig når man ammer, er det ikke egentlig sånn? Noe med avfallstoffer som går ut i melka?
Yes det stemmer. Må ikke ta av liksom:P

Klarte det sist iallefall, så satse på dt går greit nå og. Hadde nesten for mye melk da:P

Yes det stemmer. Må ikke ta av liksom:P

Klarte det sist iallefall, så satse på dt går greit nå og. Hadde nesten for mye melk da:P

Håper egentlig jeg får litt mer melk nå, hadde akkurat nok! Hadde føltes bedre om det var litt for mye :P

Synnøve er fornuftig som vanlig...guttungen sover..kunne hvilt..men neida...sitter på bv:P

Yes det stemmer. Må ikke ta av liksom:p

Klarte det sist iallefall, så satse på dt går greit nå og. Hadde nesten for mye melk da:p
Litt fokus på kosthold og lett til moderat trening er helt ok. Men man bør vel ikke gå ned mer enn 0,5 kg i uka for da blir det avfallsstoffer i melka.
Haha ja :) men man skal trene litt forsiktig når man ammer, er det ikke egentlig sånn? Noe med avfallstoffer som går ut i melka?

Høres ikke dumt ut - hadde nok ikke klart å holde meg unna godsakene som kommer med jula uansett :O

haha nei ikke jeg heller og dumt å gå å ha dårlig samvittighet for at man koser seg litt i jula :)

Back
Topp