Vi vurderte det, men endte opp med å ikke ha råd. Det svir litt i snill-pike-samvittigheten at det er svart, men prøver å ikke la det gå inn på meg.Okei. Vi har nylig sagt opp vårt . Vi hadde gjennom firma og det kosta skjorta!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi vurderte det, men endte opp med å ikke ha råd. Det svir litt i snill-pike-samvittigheten at det er svart, men prøver å ikke la det gå inn på meg.Okei. Vi har nylig sagt opp vårt . Vi hadde gjennom firma og det kosta skjorta!!!!
Ja, tantebarna elsket det - var *nesten* skuffet året etter når det ble holdt ute - men bare nestenDet er jo så gøy og spennende![]()
Yes det stemmer. Må ikke ta av liksomHaha jamen man skal trene litt forsiktig når man ammer, er det ikke egentlig sånn? Noe med avfallstoffer som går ut i melka?
Hihi herlige disse barnaJa, tantebarna elsket det - var *nesten* skuffet året etter når det ble holdt ute - men bare nesten![]()
Jepp! Jeg stemmer for fra januar av. Skal gi meg selv ro til jula er overOh yeah.
Bli fit med nov.damene![]()
Det er helt klart santEr vel ikke så mye fokus på vekten, men mer ideen av å holde seg til en plan - lettere når man er fler![]()
Ja helt enig! jan er fintJepp! Jeg stemmer for fra januar av. Skal gi meg selv ro til jula er over![]()
Yes det stemmer. Må ikke ta av liksom![]()
Klarte det sist iallefall, så satse på dt går greit nå og. Hadde nesten for mye melk da![]()
Jeg tror ikke pappan har tålmodighet til å se ansiktet til guttungen når han får kaptein sabeltann sin skute og at han dermed har kjøpt den.Haha må ikke det da
Hva tror du??
Høres ikke dumt ut - hadde nok ikke klart å holde meg unna godsakene som kommer med jula uansett :OJepp! Jeg stemmer for fra januar av. Skal gi meg selv ro til jula er over![]()
Ja hehe..håpe det da.Håper egentlig jeg får litt mer melk nå, hadde akkurat nok! Hadde føltes bedre om det var litt for mye![]()
Hehe! Klasseburger faktiskHeh, er visst ikke helt våken - leste klasseburgere
Koselig med bursdag![]()
Nei hvem klarer vel detHøres ikke dumt ut - hadde nok ikke klart å holde meg unna godsakene som kommer med jula uansett :O
Jeg tror ikke pappan har tålmodighet til å se ansiktet til guttungen når han får kaptein sabeltann sin skute og at han dermed har kjøpt den.
For den er tenkt til bursdagen egentlig...men jeg kan jo ta feil.Gøy da! Den har vi og![]()
Litt fokus på kosthold og lett til moderat trening er helt ok. Men man bør vel ikke gå ned mer enn 0,5 kg i uka for da blir det avfallsstoffer i melka.Yes det stemmer. Må ikke ta av liksom
Klarte det sist iallefall, så satse på dt går greit nå og. Hadde nesten for mye melk da![]()
Haha jamen man skal trene litt forsiktig når man ammer, er det ikke egentlig sånn? Noe med avfallstoffer som går ut i melka?
Høres ikke dumt ut - hadde nok ikke klart å holde meg unna godsakene som kommer med jula uansett :O
Vi vurderte det, men endte opp med å ikke ha råd. Det svir litt i snill-pike-samvittigheten at det er svart, men prøver å ikke la det gå inn på meg.