Nei kjente jeg ble litt irritert da jaDu skal ikke ha det lett,nei.
Hadde å blitt sint da ja.
Får håpe du å guttungen får en fin dag da![]()
Dagen blir nok kjempebra, jeg elsker bursdager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei kjente jeg ble litt irritert da jaDu skal ikke ha det lett,nei.
Hadde å blitt sint da ja.
Får håpe du å guttungen får en fin dag da![]()
Hvor ofte har dere vaskehjelp og hva betaler dere?Vi skal rydde huset i løpet av dagen, så kommer vaskehjelp i morgen... Deilig! Skal høre om de kan ta vinduene og...
Samboeren min styrer på her, har støvsuget hele huset og nå vasker hanherlig
storebror har rydda på rommet sitt og lillegutt hjalp meg å rydde i stua
utrolig hvor mye han skjønner syns jeg selv om han ikke har mange ordene selv! F.eks kan du hente bilen, kan du sette skoene dine i gangen osv også gjør han det
han er jo bare såvidt blitt 16 mnd!
Jeg har også fått gjort rent på badet og satt på klesvask nr 2 og tatt ut smøret som skal være romtemperert til kaka.
Nå har jeg satt ned rumpa litt og må hvile meg litt når lillegutt sover![]()
Vel verdt pengene!!!Så kjekt med vaskehjelp![]()
Hver 14.dag, 500kr svart... Lite hus da, bare litt over 100kvm.Hvor ofte har dere vaskehjelp og hva betaler dere?
Ja seff. Jeg håper nesten noen andre vinner denne mnd. Jeg har jo vært heldig nå 2 mnd på radMen egentlig så blir jeg jo glad for hva som helst![]()
Vel verdt pengene!!!
Vi begynte med det da jeg var gravid med nr.to, student og i full jobb samtidig som mannen brakk ryggen! Da orket jeg virkelig ikke vaske hus...
Okei. Vi har nylig sagt opp vårt . Vi hadde gjennom firma og det kosta skjorta!!!!Hver 14.dag, 500kr svart... Lite hus da, bare litt over 100kvm.
Problemet med oss er at da blir ikke hele huset tatt på en gang.. Bare litt og litt. Nå tvinges vi til å rydde ordentlig annenhver uke og så blir faktisk hele huset vasketKunne godt tenkt meg vaskehjelpnå har jeg sambo da
til og med gratis
![]()
Da ville jeg spart de pengeneKunne godt tenkt meg vaskehjelpnå har jeg sambo da
til og med gratis
![]()
Joda, dette er ikke til våres gutt, det var bare jeg som ga det som eksempel på at man reiser i bursdag om man blir bedt. Dette er til datteren til broren minHjelp, vil han ikke være md på feiringen av ungen sin? Sett ned foten, dette kan han ikke velge bort!
Ja seff. Jeg håper nesten noen andre vinner denne mnd. Jeg har jo vært heldig nå 2 mnd på rad![]()
Prøver iallefallSpreka![]()
Hehe, jeg tar det etter jegJeg prøver...Trimme gravidflesket litt
![]()
Jada sånn er det joNoen har mer vinnerlykke enn andre
![]()
Problemet med oss er at da blir ikke hele huset tatt på en gang.. Bare litt og litt. Nå tvinges vi til å rydde ordentlig annenhver uke og så blir faktisk hele huset vasket![]()
Ja. hehe. må jo det ogHehe, jeg tar det etter jegfår trille masse bakker og slikt
![]()