Ja sant dethaha da har du spart de til i morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja sant dethaha da har du spart de til i morgen![]()
Heh, er visst ikke helt våken - leste klasseburgereMoro! Vi skal ha klassebursdag om et par uker. Spent på det!
Ja håper alle novemberbabyene vokser seg store og sterke i magene våreHåper du får det![]()
Vi har vært litt i hagen, jeg og toåringen, og nå dro mannen og seksåringen på tivoli.. Jeg og vesla er inne med film og potetgullAh - ser den! Ja kan være greit med litt mindre område da![]()
Syns ikke jeg har vært superaktiv, så moro å klatre på lista likevelIkke værst det![]()
Så deilig! Men min kropp hadde nok ikke taklet en fjelltur nåGod morgen skjønninger
Her ble dagen startet med fjelltur![]()
5.30 er vondt!Her var han oppe 05.30:O
Hvordan gikk det med han på eksamen forresten?
Hadd jo det, men vi er så trege at jeg tror ikke det skjer før neste år!Hadde jo vært gøy å fått det gjort sikkert![]()
Hvor mange i klassen? Tenker vi inviterer bare guttene, det blir 11 tilsammen og to ekstra fra parallellklassene. Så totalt 13. Syns det holder.. Ellers ville det blitt 21 og det syns jeg er i meste laget.. Lite hus og det er ikke sikkert været holde til utebursdagMoro! Vi skal ha klassebursdag om et par uker. Spent på det!
Artig det jaSyns ikke jeg har vært superaktiv, så moro å klatre på lista likevel![]()
Helt enigJa håper alle novemberbabyene vokser seg store og sterke i magene våre![]()
Så deilig! Men min kropp hadde nok ikke taklet en fjelltur nå![]()
Ja hehe. var ikke så happy skal jeg innrømme...og så var jeg i seng 02.005.30 er vondt!
Det gikk bra følte hanSensur om 3 uker!!
Hehe. har desverre en lei tendens til å bli sånnHadd jo det, men vi er så trege at jeg tror ikke det skjer før neste år!![]()
Ja i uke 36Helt enig![]()
Du fødte før sist, var det såå?
Oj, hørtes ikke ålreit utJa hehe. var ikke så happy skal jeg innrømme...og så var jeg i seng 02.00*gjeeeeeeesp*
Ohhh spennende*tvitvi*
Skjønner...kommer vel sikkert før nå også da.Ja i uke 36så var ikke noe i fare sånn sett, bare gjorde ting litt vanskeligere for oss. Særlig i forhold til ammingen.
Nei, det merkes ...spesielt etter en nesten 3,5t. fjelltur i tillegg.Oj, hørtes ikke ålreit utjeg fikk sove helt til halv 11, nesten 11 timer i natt
![]()