• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Planen idag er å hjelpe mine rideelever som skal på stevne ☺

og så skal jeg å samboeren avgårde til sykehuset og hilse på hans bror og dama som igår fikk en nydelig gutt :D er redd jeg kommer til å bli fryktelig babysyk.. ;)

Aww kos deg masse! :) :)

Forkjøla og dårlig form.... Ungene sov til 7! Utrolig!

Jeg stod opp nå.

Ingen konkrete planer, men kjenner at mannen skal få lov til å ha ungene mest i dag.. For jeg er for slapp..

God bedring :)

Planen idag er å hjelpe mine rideelever som skal på stevne ☺

og så skal jeg å samboeren avgårde til sykehuset og hilse på hans bror og dama som igår fikk en nydelig gutt :D er redd jeg kommer til å bli fryktelig babysyk.. ;)
Morsomt med stevne da :)

Og ja - antar at banysyke inntar fort :p heldigvis ikke så lenge til november nå ^-^

Vi kjøpte for lenge, lenge siden et brukt kjøkkenbord og stoler som skal males. Det står fortsatt ute i carporten vår.. Lurer på om jeg skal manne meg opp til å ta med meg ungene et eller annet sted sånn at mannen kan pusse og grunne de i alle fall... Kjøkkenbordet vi har inne er upraktisk og skikkelig stygt!

Smart :) vi har ikke kjøkkenbord :P flyttet i februar, litt trege kanskje :)

Storebror har blitt invitert i bursdag til en gutt i klassen, stas :)

Ikke i dag da, det er på fredag, på lekeland :)

Nei heldigvis! Åååå gleder meg :)
Synes det er litt rart å tenke på at det ikke er så lenge til - høsten har akkurat startet og det er sol ute - november forbinder jeg med mørkere dager og litt kaldt I huset :P

Men ja, blir hyggelig å endelig treffe de små nurkene våre :)

Back
Topp