Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen![]()
Her blir det en tur i kongeparken er planen![]()
Håper jeg klarer å holde ut lengst mulig
Kos deg med besøk![]()
Planen idag er å hjelpe mine rideelever som skal på stevne ☺
og så skal jeg å samboeren avgårde til sykehuset og hilse på hans bror og dama som igår fikk en nydelig gutter redd jeg kommer til å bli fryktelig babysyk..
![]()
Forkjøla og dårlig form.... Ungene sov til 7! Utrolig!
Jeg stod opp nå.
Ingen konkrete planer, men kjenner at mannen skal få lov til å ha ungene mest i dag.. For jeg er for slapp..
Morsomt med stevne daPlanen idag er å hjelpe mine rideelever som skal på stevne ☺
og så skal jeg å samboeren avgårde til sykehuset og hilse på hans bror og dama som igår fikk en nydelig gutter redd jeg kommer til å bli fryktelig babysyk..
![]()
Vi kjøpte for lenge, lenge siden et brukt kjøkkenbord og stoler som skal males. Det står fortsatt ute i carporten vår.. Lurer på om jeg skal manne meg opp til å ta med meg ungene et eller annet sted sånn at mannen kan pusse og grunne de i alle fall... Kjøkkenbordet vi har inne er upraktisk og skikkelig stygt!
Joda, men må springe så mye etter toåringen at det er lettere å besøke noen eller dra i en lekepark som er inngjerdetEr I alle fall fint ute, så går jo an å ta dem med ut
God bedring forresten
Morsomt med stevne da![]()
Og ja - antar at banysyke inntar fortheldigvis ikke så lenge til november nå ^-^
TakkGod bedring![]()
Vi er trege med det meste vi og...Smartvi har ikke kjøkkenbord
flyttet i februar, litt trege kanskje
![]()
Greit at det ikke e i dag da kanskje siden han var i dårlig formIkke i dag da, det er på fredag, på lekeland![]()
Ah - ser den! Ja kan være greit med litt mindre område daJoda, men må springe så mye etter toåringen at det er lettere å besøke noen eller dra i en lekepark som er inngjerdet![]()
Synes det er litt rart å tenke på at det ikke er så lenge til - høsten har akkurat startet og det er sol ute - november forbinder jeg med mørkere dager og litt kaldt I husetNei heldigvis! Åååå gleder meg![]()
Ikke værst detMåtte sjekke lista, 20 plass på meg nåUtrolig nok!
Natta jenter![]()
Vel. var oppe 05.30Gooood morgenhåper dere har sovet godt
![]()
God morgenGod morgen alle sammen
Håper dere har sovet godt![]()