Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi så søttSnuppa i magen hikker![]()
Så deiligOgså blir det taco til middag![]()
Ohhh å gøy med kongeparkenGod morgen
Her blir det en tur i kongeparken er planen
Håper jeg klarer å holde ut lengst mulig
Kos deg med besøk![]()
Forkjøla og dårlig form.... Ungene sov til 7! Utrolig!
Jeg stod opp nå.
Ingen konkrete planer, men kjenner at mannen skal få lov til å ha ungene mest i dag.. For jeg er for slapp..
Hadde jo vært gøy å fått det gjort sikkertVi kjøpte for lenge, lenge siden et brukt kjøkkenbord og stoler som skal males. Det står fortsatt ute i carporten vår.. Lurer på om jeg skal manne meg opp til å ta med meg ungene et eller annet sted sånn at mannen kan pusse og grunne de i alle fall... Kjøkkenbordet vi har inne er upraktisk og skikkelig stygt!
Oohh så kosMannen og lillegutt er i hagen og plukker blåbær til paien![]()
Så kjekt. Til uken det daStorebror har blitt invitert i bursdag til en gutt i klassen, stas![]()
God morgen! Sprek du erGod morgen skjønninger![]()
Her ble dagen startet med fjelltur![]()
Vel. Joda.God morgen! Sprek du er![]()
Tøff er du uansett! Har ikke kommet meg ut av senga ennåVel. Joda.Gikk bakerst og var mest sliten etterpå
![]()
HeheTøff er du uansett! Har ikke kommet meg ut av senga ennå
Bare 3 timer etter at jeg la meg det :OHehe![]()
Høres deilig ut.
Her har jeg vært oppe siden 05.30![]()
Hehe...artigBare 3 timer etter at jeg la meg det :O
Glemte å svare deg i går jeghjemmelaget pizza, drukket cola, spist potetgull og druer hehe
har du spist no godt?
HeiiGod morgen skjønninger![]()
Her ble dagen startet med fjelltur![]()
Det var fantastisk herlig. Selvom svettet rant og det var tungtHeiiHøres deilig ut! Kos deg!
Moro! Vi skal ha klassebursdag om et par uker. Spent på det!Storebror har blitt invitert i bursdag til en gutt i klassen, stas![]()
Ja det er braneida men de pleier jo høre på kunden![]()