Skravletråd

Da bestilte jeg denne til lillegutt :eek: :D

8876088786974.png
Flott den. Ka str ble det? Fra hvor:)?

Vet ikke hvor mye jeg har hoppet over nå jeg, men svarte på varslene mine iallfall:p
Hatt en kjempefin dag på badet:) var så deilig mengde folk i starten, men så fylte det seg virkelig opp, og da er det ikke såå ålreit:p syns det var en del store barn i barnebassenget som ikke tok hensyn til de minste.
Så en tur hos mine besteforeldre. Det er så gøy å se bestefaren min leke med oldebarna sine<3 han er fantastisk!
Nå ligger jeg stappa på sofaen, mannen laget biff og bakt potet i kveld:D
Kan ikke lese gjennom alt nei;) hehe...

Sånn blir det vel desverre jaaa...

Flere som har biff ja. Namme:D

Temabursdager er fantastisk gøy ja!!:D
Love it! I morgen skal jeg bake frost kake til mitt tantebarn.
Kjempemorsomt! Lillesnuppa sa da vi planla storebrors bursdag at hun ville ha rosa bursdag neste gang (har i juni), blir moro med hennes første ordentlige temabursdag :) Er ikke sikkert det blir rosabursdag da, det får vi ta når det nærmer seg :)

Hvordan lager du den?

Fikk pakke i posten i dag, bestilte masse ulltøy til ungene og ammebh i ull til meg. Alt til ungene lå i pakka men ikke ammebhen:eek: har de glemt å legge den i tro?:(

Hm. stod ikke noe om at det var kolli 1 av 2??
Hvor bestilt fra?
Ville sendt de en mail elr ringt.

Kjempemorsomt! Lillesnuppa sa da vi planla storebrors bursdag at hun ville ha rosa bursdag neste gang (har i juni), blir moro med hennes første ordentlige temabursdag :) Er ikke sikkert det blir rosabursdag da, det får vi ta når det nærmer seg :)

Hvordan lager du den?
Hvor gamle er de:)?

Her begynte jeg rett på temabursdager.
Guttungen sin 1årsdag var ole brumm.
2års dagen blir blekkulf.

Har også hatt div. temabursdager for bonussønn. Star wars, turtles etc.

Det blir en enkel rund sjokoladekake med lag av smørkrem inni. Trekkes i marshmallows fondant som farges blå. Lager figurer og pynt både i fondant og marsipan rundt og oppå.

Back
Topp