Ohh namme dakaaaaaaaaaaaaaaaanskje det blir blåbærpai i morgense ann om vi får besøk
skulle ringes i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ohh namme dakaaaaaaaaaaaaaaaanskje det blir blåbærpai i morgense ann om vi får besøk
skulle ringes i morgen
Ja virkeligMen fikk pakkeseddel på Mail og der sto den og:S og fulgte ikke med noe mer pakkeseddel heller. Merkelig. Sendte Mail, men vet ikke om den kom rett. Kosta over 500,- så den SKAL jeg ha![]()
Smakte det snuppaSnart middag her nå![]()
sulten
![]()
![]()
Ikke santJa det er godtikke rart, han var nok trøtt. Sov en liten halvtime i bilen bare, mot halvannen til to timer til vanlig
måtte bli sånn når han våkna sent. Hehe. Også blir man jo sliiiiten av å bade
![]()
Flott den. Ka str ble det? Fra hvorDa bestilte jeg denne til lillegutt![]()
![]()
Er vel ikke ekte???mulig jeg tar av pelsen da![]()
Ikke værstOg han kjøpte potetgull ogLitt snill er han da
![]()
Ganske så altetende selv.Hva slags musikksmak har dere? Jeg er litt alt-etende. Så sitter og koser meg med country på Stjernekamp nå, i sterk kontrast til at favoritt bandet mitt er Metallica![]()
Kan ikke lese gjennom alt neiVet ikke hvor mye jeg har hoppet over nå jeg, men svarte på varslene mine iallfall
Hatt en kjempefin dag på badetvar så deilig mengde folk i starten, men så fylte det seg virkelig opp, og da er det ikke såå ålreit
syns det var en del store barn i barnebassenget som ikke tok hensyn til de minste.
Så en tur hos mine besteforeldre. Det er så gøy å se bestefaren min leke med oldebarna sine<3 han er fantastisk!
Nå ligger jeg stappa på sofaen, mannen laget biff og bakt potet i kveld![]()
Kjempemorsomt! Lillesnuppa sa da vi planla storebrors bursdag at hun ville ha rosa bursdag neste gang (har i juni), blir moro med hennes første ordentlige temabursdagTemabursdager er fantastisk gøy ja!!
Love it! I morgen skal jeg bake frost kake til mitt tantebarn.
Fikk pakke i posten i dag, bestilte masse ulltøy til ungene og ammebh i ull til meg. Alt til ungene lå i pakka men ikke ammebhenhar de glemt å legge den i tro?
![]()
Muse er braGanske så altetende selv.
Glad i Muse da
Høres ut som en god plan. Ka serieGubben ser film. Vurdere å finne frem nettbrettet å se serie på det![]()
Han har sine øyeblikkIkke værst![]()
Oh yeah.Helt herlig![]()
Hos dere da ?![]()
Hvor gamle er deKjempemorsomt! Lillesnuppa sa da vi planla storebrors bursdag at hun ville ha rosa bursdag neste gang (har i juni), blir moro med hennes første ordentlige temabursdagEr ikke sikkert det blir rosabursdag da, det får vi ta når det nærmer seg
Hvordan lager du den?
Ja love them!Muse er bra![]()
Det er godt daOh yeah.
Hadde fløtegratinerte til og soppstuing![]()