Skravletråd

Hva slags musikksmak har dere? Jeg er litt alt-etende. Så sitter og koser meg med country på Stjernekamp nå, i sterk kontrast til at favoritt bandet mitt er Metallica :)

Vet ikke hvor mye jeg har hoppet over nå jeg, men svarte på varslene mine iallfall:P
Hatt en kjempefin dag på badet:) var så deilig mengde folk i starten, men så fylte det seg virkelig opp, og da er det ikke såå ålreit:P syns det var en del store barn i barnebassenget som ikke tok hensyn til de minste.
Så en tur hos mine besteforeldre. Det er så gøy å se bestefaren min leke med oldebarna sine<3 han er fantastisk!
Nå ligger jeg stappa på sofaen, mannen laget biff og bakt potet i kveld:D

Da bestilte jeg denne til lillegutt :o :D

8876088786974.png
Så søt den var :D

Hva slags musikksmak har dere? Jeg er litt alt-etende. Så sitter og koser meg med country på Stjernekamp nå, i sterk kontrast til at favoritt bandet mitt er Metallica :)
Har en stor forkjærlighet for country :) liker også il divo- der blir vel opera pop. :)
Ex var hevy metal fan så fikk hørt på det da. For der var country bannlyst.

Godt å være allsidig :)

Jeg kan å høre det meste :) men ikke helt sansen for klassisk, opera eller heavy metall :p

Vet ikke hvor mye jeg har hoppet over nå jeg, men svarte på varslene mine iallfall:P
Hatt en kjempefin dag på badet:) var så deilig mengde folk i starten, men så fylte det seg virkelig opp, og da er det ikke såå ålreit:P syns det var en del store barn i barnebassenget som ikke tok hensyn til de minste.
Så en tur hos mine besteforeldre. Det er så gøy å se bestefaren min leke med oldebarna sine<3 han er fantastisk!
Høres ut som en flott dag og kveld:)

Fikk pakke i posten i dag, bestilte masse ulltøy til ungene og ammebh i ull til meg. Alt til ungene lå i pakka men ikke ammebhen:o har de glemt å legge den i tro?:(

For en herlig dag da :D :D

Back
Topp