Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, det er jo bare trist....Hehe det er godt da
Sendte xen sist jeg var gravid å han hadde ikke klart å kjøpe en eneste ting jeg likte.
Stort sett altetende jeg ogHva slags musikksmak har dere? Jeg er litt alt-etende. Så sitter og koser meg med country på Stjernekamp nå, i sterk kontrast til at favoritt bandet mitt er Metallica![]()
Syns Eirik gjorde det bra, bedre enn hu førsteStort sett altetende jeg ogfølger med på stjernekamp nå jeg og
![]()
Ja han var flinkSyns Eirik gjorde det bra, bedre enn hu første![]()
BiffHva skal du spise? Vi har spist lasagne idag vi![]()
Så søt den varDa bestilte jeg denne til lillegutt![]()
![]()
Ikke sant :/ glad jeg har funnet en som vet hva jeg likerHuff, det er jo bare trist....
Nesten akkurat samme som herBiffmed båtpoteter stekt løk og sopp å bernaise
![]()
Har en stor forkjærlighet for countryHva slags musikksmak har dere? Jeg er litt alt-etende. Så sitter og koser meg med country på Stjernekamp nå, i sterk kontrast til at favoritt bandet mitt er Metallica![]()
Godt å være allsidigHva slags musikksmak har dere? Jeg er litt alt-etende. Så sitter og koser meg med country på Stjernekamp nå, i sterk kontrast til at favoritt bandet mitt er Metallica![]()
Høres ut som en flott dag og kveldVet ikke hvor mye jeg har hoppet over nå jeg, men svarte på varslene mine iallfall
Hatt en kjempefin dag på badetvar så deilig mengde folk i starten, men så fylte det seg virkelig opp, og da er det ikke såå ålreit
syns det var en del store barn i barnebassenget som ikke tok hensyn til de minste.
Så en tur hos mine besteforeldre. Det er så gøy å se bestefaren min leke med oldebarna sine<3 han er fantastisk!
Nå ligger jeg stappa på sofaen, mannen laget biff og bakt potet i kveld![]()
For en herlig dag daVet ikke hvor mye jeg har hoppet over nå jeg, men svarte på varslene mine iallfall
Hatt en kjempefin dag på badetvar så deilig mengde folk i starten, men så fylte det seg virkelig opp, og da er det ikke såå ålreit
syns det var en del store barn i barnebassenget som ikke tok hensyn til de minste.
Så en tur hos mine besteforeldre. Det er så gøy å se bestefaren min leke med oldebarna sine<3 han er fantastisk!
Nå ligger jeg stappa på sofaen, mannen laget biff og bakt potet i kveld![]()
Samme herGodt å være allsidig![]()
Jeg kan å høre det mestemen ikke helt sansen for klassisk, opera eller heavy metall
![]()
Det er å godt daNesten akkurat samme som hermen her bar det bakt potet og asparges i stede for løk, sopp og båtpoteter
![]()