I dag blir det enkelt
Potetbåter, stekt sopp og løk å bernaise
Orker ikke noe styrhehe
det var jo masse godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag blir det enkelt
Potetbåter, stekt sopp og løk å bernaise
Orker ikke noe styrhehe
Vet ikke om det er trøst, så varme tanker sendes herifraVis det er noen trøst så er ikke stemningen på topp her heller![]()
Ja det er godt åHørtes veldig godt ut syns jeg!![]()
Krysser fingrene for det! Går det greit med største?Snaaaaart senker roen seghåper håper lillegutt slipper unna omgangssyken så det blir en god og rolig natt
![]()
Ja det er godt å enkelt å lage heldigvisdet var jo masse godt![]()
Og vi skal ha minions bursdag.. Vurderer gule ballonger og tegne på de med sprittusjBle litt ebay i dag å
Vi skal ha frost bursdag i oktober
Vis vedlegget 134413
100 ballonger er vell nokhaha
Vis vedlegget 134414
Ekstra godt med kveld i dagVet ikke om det er trøst, så varme tanker sendes herifra![]()
Nå er minsta lagt og mannen legger eldste.. Orker ikke butikken, men vil ha snop... Må nok bruke kvinnelist på mannen![]()
Krysser fingrene for det! Går det greit med største?
Åååh det er gøy daOg vi skal ha minions bursdag.. Vurderer gule ballonger og tegne på de med sprittusj![]()
Er ikke det enkle ofte det beste også da.Ja det er godt å
Men ikke sånn fansy hehemen kan ikke bare ha det heller
![]()
Egentlig kranglet ikke jeg og mannen da, men bare at han får så kort lunte med ungene og da blir stemninga laber...Ekstra godt med kveld i dag
Minsta er lagt her å , å sambo å pjokken er på sykkeltur
Håper han gjør det for deg
Å så håper jeg vi begge får en kranglefri dag i morgen![]()
Har kjøpt en del alleredeÅååh det er gøy da![]()
http://m.ebay.com/sch/i.html?_pgn=1&isRefine=false&_nkw=despicable me party supplies
Se alt det her da![]()
Syntes det er så gøy å planlegge
Å tegne på gule ballonger er lurt da![]()
Og vi skal ha minions bursdag.. Vurderer gule ballonger og tegne på de med sprittusj![]()
Vet ikke om det er trøst, så varme tanker sendes herifra
Nå er minsta lagt og mannen legger eldste.. Orker ikke butikken, men vil ha snop... Må nok bruke kvinnelist på mannen![]()
HehehEr ikke det enkle ofte det beste også da.
Jeg foretrekker tilbehør i den gata du ramser opp der.
Blir det for gourmet så vil jeg ikke haJeg var for eks skeptisk til den 3 retters jeg og min mann fikk sist helg, men det var godt da
![]()
Nei jeg forstod set var barnaEgentlig kranglet ikke jeg og mannen da, men bare at han får så kort lunte med ungene og da blir stemninga laber...
Han gjør faktisk det, men poengterte at han mente jeg ikke trengte det.. (tosk!) Han mener det godt da, men jeg sa at "ville ha" og "trengte" er to veldig forskjellige tingSå nå blir det smågodt (han bør kjøpe mye!) og kanskje potetgull
![]()
Hehe ikke så gøy til mennene neiGleder meg veldig til å lage i stand til bursdagmen her er det ikke før i starten av januar
eller sambo i desember da men da blir det nok bare kake
![]()
Så gøyHar kjøpt en del alleredeGule papirposer til godteposer, klistremerker og blyanter samt den ene pakken der med fat, kopper og servietter. Og plastikkduk.