Skravletråd

Vis det er noen trøst så er ikke stemningen på topp her heller :p
Vet ikke om det er trøst, så varme tanker sendes herifra :)

Nå er minsta lagt og mannen legger eldste.. Orker ikke butikken, men vil ha snop... Må nok bruke kvinnelist på mannen ;)

Nå er minsta lagt og mannen legger eldste.. Orker ikke butikken, men vil ha snop... Må nok bruke kvinnelist på mannen ;)
Ekstra godt med kveld i dag :)

Minsta er lagt her å , å sambo å pjokken er på sykkeltur :)

Håper han gjør det for deg :D

Å så håper jeg vi begge får en kranglefri dag i morgen :)

Ja det er godt å :D
Men ikke sånn fansy hehe :p men kan ikke bare ha det heller :p
Er ikke det enkle ofte det beste også da.
Jeg foretrekker tilbehør i den gata du ramser opp der.
Blir det for gourmet så vil jeg ikke ha:P Jeg var for eks skeptisk til den 3 retters jeg og min mann fikk sist helg, men det var godt da;)

Ekstra godt med kveld i dag :)

Minsta er lagt her å , å sambo å pjokken er på sykkeltur :)

Håper han gjør det for deg :D

Å så håper jeg vi begge får en kranglefri dag i morgen :)
Egentlig kranglet ikke jeg og mannen da, men bare at han får så kort lunte med ungene og da blir stemninga laber...

Han gjør faktisk det, men poengterte at han mente jeg ikke trengte det.. (tosk!) Han mener det godt da, men jeg sa at "ville ha" og "trengte" er to veldig forskjellige ting :) Så nå blir det smågodt (han bør kjøpe mye!) og kanskje potetgull :)

Gleder meg veldig til å lage i stand til bursdag :D men her er det ikke før i starten av januar :) eller sambo i desember da men da blir det nok bare kake :P

Og vi skal ha minions bursdag.. Vurderer gule ballonger og tegne på de med sprittusj :)

Det var jo lurt! Ellers kan du kjøpe sånne her :P

$_57.JPG

hva har du lyst på? håper han kjøper til deg :)

Er ikke det enkle ofte det beste også da.
Jeg foretrekker tilbehør i den gata du ramser opp der.
Blir det for gourmet så vil jeg ikke ha:P Jeg var for eks skeptisk til den 3 retters jeg og min mann fikk sist helg, men det var godt da;)
Heheh :) jo det er helt sant det :) det enkle er ofte det beste :) :)

Egentlig kranglet ikke jeg og mannen da, men bare at han får så kort lunte med ungene og da blir stemninga laber...

Han gjør faktisk det, men poengterte at han mente jeg ikke trengte det.. (tosk!) Han mener det godt da, men jeg sa at "ville ha" og "trengte" er to veldig forskjellige ting :) Så nå blir det smågodt (han bør kjøpe mye!) og kanskje potetgull :)
Nei jeg forstod set var barna :) å skkurat det har det vert her å :) bare at her var det begge to som var lydsåre :/

Haha mannfolk :o
Ja det bør han virkelig hehe :)

Back
Topp