Så er det vell bare å sette i gang med en klesvask 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke om det nødvendigvis var med vilje da. Var ganske mange familier der, tenker det kanskje kan ha vært en mor som har rasket dem med seg og tenkt at datteren var sløv - spørs da om de innser det og leverer tilbake eller ikke. Skal I alle fall høre når jeg drar innom neste ukeAhus i et nøtteskall..
det var dårlig gjort!! Noen eier ikke skam..
Mmm herlig dakjøpte fløtegratinerte poteter vi og så skal ha det en dag snart, veldig godt!
Hvordan er tacograteng?

Hehe glir fort ut ja.Da er middags menyen til neste uke lagetbare håper vi klarer å følge den da
for den ble jammen ikke fulgt denne uken
hehe
Mye god matHehe glir fort ut ja.
Hva inneholder menyen for neste uke?
Haha jo takkKos deg![]()
Oohh hørtes digg ut.Mye god mat
Hehe pita pizza, kyllingboller, indisk gryte og mye mergleder meg
![]()
Hehe godt han koser segHer skal visst guttungen få bade en siste gang for dagen i bassenget.
Jeg tror jeg ser på denne gangen![]()
Nei. skjønner jeg godtHaha jo takkfått satt den på nå
så nå mangler det bare å vaske badene
frister ikke men
![]()
Ja han er helt vill. Hopper fra stupebrettetHehe godt han koser seg![]()
Tja, noen er riktig frekkeVet ikke om det nødvendigvis var med vilje da. Var ganske mange familier der, tenker det kanskje kan ha vært en mor som har rasket dem med seg og tenkt at datteren var sløv - spørs da om de innser det og leverer tilbake eller ikke. Skal I alle fall høre når jeg drar innom neste uke
TakkDu er flink daburde kommet meg i gang med noe selv å nå
![]()
Men det var ett av de tatt daNei. skjønner jeg godt![]()
Hehehe då herligJa han er helt vill. Hopper fra stupebrettet![]()
Har kommet i gang med klesvask å vask av bad nåTakkmen merker formen ikke er helt på topp
hva tenkte du å sette igang med?
Enig der - skulle det denne helgen men så ble det helt andre planer ^-^Har kommet i gang med klesvask å vask av bad nåkjekt med to bad helt til de må vaskes
![]()
![]()
Ja absoluttMhm hadde vært kos![]()
Bra lørdag det daHar vert hos foreldrene mineå handlet først i lokal butikken å så etter det måtte vi kjøre ett stykke for jeg ville ha ambrosia brød
hehe så nå koser jeg meg med det
å leser her
er Steinklar for kvelden
![]()