Skravletråd

Ahus i et nøtteskall..

:o det var dårlig gjort!! Noen eier ikke skam..
Vet ikke om det nødvendigvis var med vilje da. Var ganske mange familier der, tenker det kanskje kan ha vært en mor som har rasket dem med seg og tenkt at datteren var sløv - spørs da om de innser det og leverer tilbake eller ikke. Skal I alle fall høre når jeg drar innom neste uke

Mmm herlig da :D kjøpte fløtegratinerte poteter vi og så skal ha det en dag snart, veldig godt!

Hvordan er tacograteng?

Det er veldig namme ja:D

Vel, nå var det ikke jeg som lagde den.

Men jeg lager sikkert noe ala det samme hjemme som kalles tex mex grateng.
Tror jeg har lagt ut oppskift av en i oppskiftstråden tidligere.

CIMG2448.JPG

Vet ikke om det nødvendigvis var med vilje da. Var ganske mange familier der, tenker det kanskje kan ha vært en mor som har rasket dem med seg og tenkt at datteren var sløv - spørs da om de innser det og leverer tilbake eller ikke. Skal I alle fall høre når jeg drar innom neste uke
Tja, noen er riktig frekke ;)

Har vert hos foreldrene mine :) å handlet først i lokal butikken å så etter det måtte vi kjøre ett stykke for jeg ville ha ambrosia brød :p hehe så nå koser jeg meg med det :) å leser her :) er Steinklar for kvelden :p
Bra lørdag det da:D Hehe:)
Her har gutten min leka med nabojenta i hele dag! At dem ikke blir lei hverandre, sier nå jeg.. :D men koselig er det da:)
Egentlig bare slappa av idsg vi. Vært pjusk i formen, så har heldigvis hatt mye ledig tid til å gjøre ingenting :P

Back
Topp