Skravletråd

Da har jeg fått svidd av noen kr:)
Ble philips scd505 babycall fikk den til 429 kr :)
Nikon coolpix s3700 den kom på 990 kr så innenfor budsjett :)
Så kult ^-^ Nikon coolpix franchisen er kjent for å være god!
Men nå er jeg kanskje over snittet fan av Nikon :P

Ikkeno post :o kjedelig
Åh alltid veldig kjedelig ( eller "kjeldeig" som mobilen min heller ville skrive) - venninnen min ventet lenge på en pakke for å så se at de hadde sendt med en feil ting :/

Håper det kommer på mandag da - hva venter du på?

Har akkurat satt meg på toget hjem. Var veldig hyggelig med besøk hos mamma og pappa - med en del humorinnfall når de prøver å fikse noe på pcen (hvor de må låne hverandre brillene når den andre skal se, for å slippe å lete etter par nr2), eller når de sier akkurat det samme uten å forstå hverandre :P

Eneste ulempe er at de gjerne snakker om hverandre - rekker jo nesten ikke svare den ene før den andre stiller et spørsmål - om noe helt annet :P

Og fikk hentet nøklene :D har sikkert glemt noe der (utover sokkene..), menmen

Nå går turen videre til svømming - og fått vite at vi er invitert til noen venner I kveld for å spille kort :) og i morgen blir det visst besøk hos venninnen min som har termin any day now :)

For en som ikke hadde planer fredags morgen så har helgen klart å fylle seg opp veldig fort :P

Har akkurat satt meg på toget hjem. Var veldig hyggelig med besøk hos mamma og pappa - med en del humorinnfall når de prøver å fikse noe på pcen (hvor de må låne hverandre brillene når den andre skal se, for å slippe å lete etter par nr2), eller når de sier akkurat det samme uten å forstå hverandre :p

Eneste ulempe er at de gjerne snakker om hverandre - rekker jo nesten ikke svare den ene før den andre stiller et spørsmål - om noe helt annet :p

Nå går turen videre til svømming - og fått vite at vi er invitert til noen venner I kveld for å spille kort :) og i morgen blir det visst besøk hos venninnen min som har termin any day now :)

For en som ikke hadde planer fredags morgen så har helgen klart å fylle seg opp veldig fort :p

Hihi de høres skjønne ut:P

Kjekt med planer:D

Åh alltid veldig kjedelig ( eller "kjeldeig" som mobilen min heller ville skrive) - venninnen min ventet lenge på en pakke for å så se at de hadde sendt med en feil ting :/

Håper det kommer på mandag da - hva venter du på?

En del fra ebay i alle fall :D
Og en pakke fra jollyroom men den får jeg nok sms/epost om :)

Har akkurat satt meg på toget hjem. Var veldig hyggelig med besøk hos mamma og pappa - med en del humorinnfall når de prøver å fikse noe på pcen (hvor de må låne hverandre brillene når den andre skal se, for å slippe å lete etter par nr2), eller når de sier akkurat det samme uten å forstå hverandre :P

Eneste ulempe er at de gjerne snakker om hverandre - rekker jo nesten ikke svare den ene før den andre stiller et spørsmål - om noe helt annet :P

For en som ikke hadde planer fredags morgen så har helgen klart å fylle seg opp veldig fort :P

Hehe ja det var jo litt forskjellig :D må kose deg :)

Da har vi svømt! Fornøyd med at jeg klarte 1500m - mindre fornøyd med at noen tok svømmebrillene mine mens jeg var 5 min I badstuen :/

Back
Topp