Så kult ^-^ Nikon coolpix franchisen er kjent for å være god!Da har jeg fått svidd av noen kr![]()
Ble philips scd505 babycall fikk den til 429 kr![]()
Nikon coolpix s3700 den kom på 990 kr så innenfor budsjett![]()
Men nå er jeg kanskje over snittet fan av Nikon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kult ^-^ Nikon coolpix franchisen er kjent for å være god!Da har jeg fått svidd av noen kr![]()
Ble philips scd505 babycall fikk den til 429 kr![]()
Åh alltid veldig kjedelig ( eller "kjeldeig" som mobilen min heller ville skrive) - venninnen min ventet lenge på en pakke for å så se at de hadde sendt med en feil ting :/Ikkeno postkjedelig
Kjekt d. Ka betalte du?Ble den![]()
Flott daDa har jeg fått svidd av noen kr
Ble philips scd505 babycall fikk den til 429 kr
hehe kos dere, fikk dere noe sol?

Har akkurat satt meg på toget hjem. Var veldig hyggelig med besøk hos mamma og pappa - med en del humorinnfall når de prøver å fikse noe på pcen (hvor de må låne hverandre brillene når den andre skal se, for å slippe å lete etter par nr2), eller når de sier akkurat det samme uten å forstå hverandre
Eneste ulempe er at de gjerne snakker om hverandre - rekker jo nesten ikke svare den ene før den andre stiller et spørsmål - om noe helt annet
Og fikk hentet nøklenehar sikkert glemt noe der (utover sokkene..), menmen
Nå går turen videre til svømming - og fått vite at vi er invitert til noen venner I kveld for å spille kortog i morgen blir det visst besøk hos venninnen min som har termin any day now
For en som ikke hadde planer fredags morgen så har helgen klart å fylle seg opp veldig fort![]()
Åh alltid veldig kjedelig ( eller "kjeldeig" som mobilen min heller ville skrive) - venninnen min ventet lenge på en pakke for å så se at de hadde sendt med en feil ting :/
Håper det kommer på mandag da - hva venter du på?
Har akkurat satt meg på toget hjem. Var veldig hyggelig med besøk hos mamma og pappa - med en del humorinnfall når de prøver å fikse noe på pcen (hvor de må låne hverandre brillene når den andre skal se, for å slippe å lete etter par nr2), eller når de sier akkurat det samme uten å forstå hverandre
Eneste ulempe er at de gjerne snakker om hverandre - rekker jo nesten ikke svare den ene før den andre stiller et spørsmål - om noe helt annet
Og fikk hentet nøklenehar sikkert glemt noe der (utover sokkene..), menmen
Nå går turen videre til svømming - og fått vite at vi er invitert til noen venner I kveld for å spille kortog i morgen blir det visst besøk hos venninnen min som har termin any day now
For en som ikke hadde planer fredags morgen så har helgen klart å fylle seg opp veldig fort![]()
Ja foreløpig iallfallTusen takkSlapp dere unna?
Ja det skulle viHihi Herlig![]()
Skulle bodd nærmere vi, med så jevngamle barn som vi har og får![]()
Nei si detHer var det stille og rolig :O
Hva driver november damene med idag mon tro?
Moro for unger og oss gravide mammaerDet blir sikkert veldig gøy![]()
Ja absoluttDen vill jeg songar en kjekk endring da![]()
Her var det stille og rolig :O
Hva driver november damene med idag mon tro?
Mhm hadde vært kosJa det skulle vi![]()
Jeg fikk en pysjamas. Skulle ha vert til meg men den passa bedre på sønnen i husetIkkeno postkjedelig