Har hatt potetgull og dipp tilgjengelig i et par uker, men har ikke turt å spise fordi jeg er redd for mer halsbrannfrister veldig nå så lurer på om jeg skal teste det ut
![]()
Unne deg litt og heller ta en gavison
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt potetgull og dipp tilgjengelig i et par uker, men har ikke turt å spise fordi jeg er redd for mer halsbrannfrister veldig nå så lurer på om jeg skal teste det ut
![]()
Hehe står på lista dahandlelista for helga begynner å bli laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang....![]()
![]()
Jupp, sitter her med potetgull og Lier eplejuice![]()
Hehe står på lista da?
Prøvd nytt, norske nypoteter med kantarell og creme fraichehvordan potetgull har du?![]()
Hehe ok.oi alt mulig.. hehe.. brød, melk, frukt, pålegg, ingredienser til blåbærpai og taco![]()
Kommer veldig an på mannenHva er den mest sexy dialekten på en mann da???![]()
Det er jo selvsagt sant. Men hvis du må velgeKommer veldig an på mannen![]()
hva skal vi ha i morgen tro? noe nam lørdagsmat.. hmmmm.. ikke pizza, skal ut å spise det på tirsdag og vi skal ha taco på søndag
OkeiNeida det holdt det lille som var der, litt råmelk hadde jeg og de er jo ikke sultene når de kommer ut, de er ikke vant til å ha noe i magen![]()
Hehe da står alle ungene ved porten og ser når vi kjører avgårdeÅhh gurriiimalla det må være stas ja![]()
Ja ser sånn uthaha se der ja. Klar du![]()
Gryterett?
Pølsegrateng?
Fylte tortillalefser med svinestrimler. `?
Wok?
Løvstek og fløtegratinerte poteter
Kylling og pommes frites.
Hamburger og pommes frites
Har ikke gravisonUnne deg litt og heller ta en gavisonhehe
Hehe, vi bærer på noen ekstra kilo og en stor mage såhahaha off. Det hadde det blitt og![]()