Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, men er ikke allverden med lodd vi får. 12 hver. Så de fleste kjøper nok selv og/eller selger til venner og familie.Ahahar bare aldri vert noen her
Kun den dumme fotballen som alle selger for.. Kan ikke kjøpe av alle heller liksom![]()
Jeg håper å det for denne skulle jo vare noen uker.. Ikke bare noen dager :/ å jeg har ikke rygget hardt på den heller. Eller jeg håper da ikke det jeg våknet sånnspurte sambo om jeg hadde tatt ett jafs av han men hadde ikke det heller
![]()
Jeg håper den er like fin som på bildetSå fin![]()
Håper virkelig du får detVi har spist middag og nå skal snart ungene i senghåper på en rolig kveld og natt, trenger det nå kjenner jeg
![]()
AhaNei, men er ikke allverden med lodd vi får. 12 hver. Så de fleste kjøper nok selv og/eller selger til venner og familie.
Mamma kjøper alle mine![]()
Kansje detLillegutt er så snørrete, vet ikke om jeg skulle prøvd å heve hodeenden på senga litt?!
OkiKjekt med besøk
![]()
Håper virkelig du får det![]()
OjTusen takk det håper jeg, i natt fikk jeg ikke sove før 4![]()
Ojdet er ikke noe tess
Ja hehe. Fine gevinster i grunnAhadet forklarer litt
![]()
Da er det jo ekstra kosVeldig, han har vært en mnd på ferie og så lenge siden vi har sett han![]()
Kansje detdet hjelper hvertfall for han så jeg ville nok ha gjort det ja
Stakars liten![]()
UffdaNope først lå jeg bare og vrei meg og hosta og fikk ikke sove og så våkna lillegutt og![]()
Det er bra daJa hehe. Fine gevinster i grunn