Skravletråd

Nja, joda. Ting som durer. Så det er vel kanskje med å hjelper:p for han er glad i alt av maskiner og motoriserte ting han guttungen:p hehe. Men er jo jeg som har vært mest hjemme med han, så det har liksom kommet av seg selv og:p
Hehe ja...artig. men ser det samme her. Kjøretøy. Og jo større jo bedre. Buss og lastebil blir ikke så mye bedre enn det:P

Hm aner ikke. Men dumt da:/ Håpe det går over. Ellers ville jeg ringt mandag
Jeg håper å det for denne skulle jo vare noen uker.. Ikke bare noen dager :/ å jeg har ikke rygget hardt på den heller. Eller jeg håper da ikke det jeg våknet sånn :p spurte sambo om jeg hadde tatt ett jafs av han men hadde ikke det heller :p

ImageUploadedByBV Forum1441383186.743302.jpg

Bestillt denne nå :) har eiendom er hel frelst å i tilleg så vurderer jeg karneval eller Halloween fest til bursdagen hennes :D

Haha, ja ok! Men det verste er østlendingen som prøver å herme, for dem får det aldri til :D (leste ikke alle innleggene, fikk bare med meg at du var trønder og at du så at mange liker å herme etter den dialekta)
Hehe, jeg pleier å herme etter andre nordnorske dialekter selv da:D
Til mitt forsvar er mannen halvt nordlending, så halve familien snakker jo nordlandsk. :) Men du har rett, østlendinger er generelt dårlig på trøndersk også!

Back
Topp