Da kommer jeg til å forspise megKansje det er kyllingvingerdet er godt da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kommer jeg til å forspise megKansje det er kyllingvingerdet er godt da
![]()
Heldigvis ikkeGodt det ikke var så veldig langt da![]()
HeheheI will ^-^ er lenge siden jeg har vært der nå egentlig (så kan jeg plukke opp nøklene jeg glemte sist)
Yes er for norsk cøliakiforbundUsj lodd er kjedelighehe
Ja blir kos detKos dere masse på hyttetur - høres kjempekoselig ut![]()
AhaYes er for norsk cøliakiforbund![]()
De eller noe annet ja... klassisk ,)Hehehevis du er så vims som meg så glemmer du dem vell igjen å
![]()
Hehe ja...artig. men ser det samme her. Kjøretøy. Og jo større jo bedre. Buss og lastebil blir ikke så mye bedre enn detNja, joda. Ting som durer. Så det er vel kanskje med å hjelperfor han er glad i alt av maskiner og motoriserte ting han guttungen
hehe. Men er jo jeg som har vært mest hjemme med han, så det har liksom kommet av seg selv og
![]()
Alle som er medlem der må selge lodd ja...men du kan jo si nei såklart. Sende de i returAhafår alle det?
Hehe artigDa ble det tur ned til foreldrene likevelmerker man er på vei med tbane inn mot Bærum på antall vinmonopolposer
![]()
Hm aner ikke. Men dumt da:/ Håpe det går over. Ellers ville jeg ringt mandagTanna jeg var hos tannlegen med på tirsdag er plutselig blitt øm?
Hvorfor det da ? Etter så mange dager ?
HeheheDe eller noe annet ja... klassisk ,)
AhaAlle som er medlem der må selge lodd ja...men du kan jo si nei såklart. Sende de i retur
Jeg håper å det for denne skulle jo vare noen uker.. Ikke bare noen dager :/ å jeg har ikke rygget hardt på den heller. Eller jeg håper da ikke det jeg våknet sånnHm aner ikke. Men dumt da:/ Håpe det går over. Ellers ville jeg ringt mandag
Til mitt forsvar er mannen halvt nordlending, så halve familien snakker jo nordlandsk.Haha, ja ok! Men det verste er østlendingen som prøver å herme, for dem får det aldri til(leste ikke alle innleggene, fikk bare med meg at du var trønder og at du så at mange liker å herme etter den dialekta)
Hehe, jeg pleier å herme etter andre nordnorske dialekter selv da![]()
Vis vedlegget 134224
Bestillt denne nåhar eiendom er hel frelst å i tilleg så vurderer jeg karneval eller Halloween fest til bursdagen hennes
![]()