Skravletråd

Ja hahah..det kan du si

Er vi damer det og`???
Er nok mye likt her og ja:D hehe. Selvsagt mye individuelle forskjeller både hos menn og damer da.
Men jeg syns det er fascinerende å se for eksempel guttungen som er SÅ guttete som det går nesten:P i går satt jeg på traktorer på YouTube for han og han så i nesten en time på det. Hehe. Og det er jo interesser han har fått selv, for jeg er minimalt interessert i det så jeg har ikke pusha det på iallfall:P hehe

Er nok mye likt her og ja:D hehe. Selvsagt mye individuelle forskjeller både hos menn og damer da.
Men jeg syns det er fascinerende å se for eksempel guttungen som er SÅ guttete som det går nesten:p i går satt jeg på traktorer på YouTube for han og han så i nesten en time på det. Hehe. Og det er jo interesser han har fått selv, for jeg er minimalt interessert i det så jeg har ikke pusha det på iallfall:p hehe
Hehe artig. Gubben er ikke interessert i traktorer heller:)?

Hehe artig. Gubben er ikke interessert i traktorer heller:)?
Nja, joda. Ting som durer. Så det er vel kanskje med å hjelper:P for han er glad i alt av maskiner og motoriserte ting han guttungen:P hehe. Men er jo jeg som har vært mest hjemme med han, så det har liksom kommet av seg selv og:P

Da ble det tur ned til foreldrene likevel :) merker man er på vei med tbane inn mot Bærum på antall vinmonopolposer :D

Back
Topp