Takk for dt.Kos deg/ dere masse![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for dt.Kos deg/ dere masse![]()
![]()
Er nok mye likt her og jaJa hahah..det kan du si
Er vi damer det og`???
Hehe artig. Gubben er ikke interessert i traktorer hellerEr nok mye likt her og jahehe. Selvsagt mye individuelle forskjeller både hos menn og damer da.
Men jeg syns det er fascinerende å se for eksempel guttungen som er SÅ guttete som det går nesteni går satt jeg på traktorer på YouTube for han og han så i nesten en time på det. Hehe. Og det er jo interesser han har fått selv, for jeg er minimalt interessert i det så jeg har ikke pusha det på iallfall
hehe
Hahaha min har vell aldri gjort detHaha ja det er gjerne enda mer frustrerende for da har man null sjanse til å få tak i deog de kan ikke ringe opp igjen heller. Er iallfall sjelden mannen låner seg en tlf for å ringe meg om han ikke har selv
![]()
Åååh det er godt daNå ble det viltgryte med kjøttdeig i, med ris og salat. Var godt det og, og noe vi aldri har![]()
JeppJuppfra ebay?
JaHehe ja. men de så veldig fine ut da
Kansje det er kyllingvingerDet har deDe vet om det
![]()
Godt det ikke var så veldig langt daLitt mindre enn 2t
Usj lodd er kjedeligHihi kjekt da .
Her i postkassa i dag var det
1 regning
Lodd jeg må selge
og et pannebånd fra ebay som er gave
Kos dere masse på hyttetur - høres kjempekoselig utDa var vi på vei på hyttetur![]()
Nja, joda. Ting som durer. Så det er vel kanskje med å hjelperHehe artig. Gubben er ikke interessert i traktorer heller?
Hahaha, det er så kjent så kjentHahaha min har vell aldri gjort det![]()
Kommer bare hjem å sier oj har du ringt .. Nææ sier du det?
Jo men Toro sin er god denJabare Toro da, men det funka det
![]()
Hehehe kos deg hos foreldrene dineDa ble det tur ned til foreldrene likevelmerker man er på vei med tbane inn mot Bærum på antall vinmonopolposer
![]()
I will ^-^ er lenge siden jeg har vært der nå egentlig (så kan jeg plukke opp nøklene jeg glemte sistHehehe kos deg hos foreldrene dine![]()
![]()
Satse på detJaså jeg håper de er det å
![]()