Skravletråd

Hørtes koselig ut begge deler:) gjør det du gjør mest sjelden kanskje? Vet ikke jeg:P det som frister aller mest:)
Jeg hadde valgt overnatting hos foreldrene mine:)
Kan ikke hjelpe deg egentlig :p for vet hva jeg hadde gjort:p orker ikke mine foreldre en hel kveld;) så hadde blitt hjemme kveld på meg:D
Skjer vel like ofte at mannen er borte som at jeg overnatter :P

Men har sendt sms til mamma, kan jo være greit å sjekke om de er hjemme først :p

Ja kjempe:D bytter litt på, men i det siste har det blitt mye teryaki:) guttungen liker ikke da, så lurer på om jeg bare får koke noen grønnsaker til han ved siden av:p

hehe hadde nok ikke vært favoritt blant barna her heller :P i grunn veeeeeeldig lenge siden vi har hatt :o

Der var du, tenkte spørre deg om noe. Er det dette spillet dere har? er alt av instruksjoner og sånt på engelsk? tror du det vil passe til en gutt på 7 år?

https://www.ark.no/ark/boker/unknow...bj_cGOZk22fALXwt-6PUJRoCD8Pw_wcB#.Vel2DPntmko
Det er riktig spill, men vi har Nordic Countries og Europa :P

Vil absolutt si at det passer - nevøen på 6-7 spilte mye med oss i sommer. Vi tilpasset reglene noe av og til ;)

Finnes norske versjoner hvor alt av regler er på norsk - og hvis de ikke er det I spillet finnes de som nedlastbare pdf'er på sidene deres ;)

Det er riktig spill, men vi har Nordic Countries og Europa :p

Vil absolutt si at det passer - nevøen på 6-7 spilte mye med oss i sommer. Vi tilpasset reglene noe av og til ;)

Finnes norske versjoner hvor alt av regler er på norsk - og hvis de ikke er det I spillet finnes de som nedlastbare pdf'er på sidene deres ;)

okei ja jeg så de hadde forskjellige land, så afrika i alle fall :P tror du det har noe å si hvilket land det er? Storebror blir 7 år i starten av januar, tenkte det kunne være fin julegave til han, han elsker spill :)

Koselig med besøk ^-^ har dere sett ham siden han kom tilbake fra reise?

nope! Han kom hjem for en ukes tid siden så blir første gang nå :) Han bor et stykke unna så håper veldig at jeg blir fort basseluskfri :)

okei ja jeg så de hadde forskjellige land, så afrika i alle fall :P tror du det har noe å si hvilket land det er? Storebror blir 7 år i starten av januar, tenkte det kunne være fin julegave til han, han elsker spill :)
Ja tror det kan bli bra :) Vi spiller det I alle fall mye hjemme - finner på egne regler og sånn ^-^ må nok spilles med voksne i starten da ;)

Spiller vel egentlig ikke så stor rolle hvilket land det er. Vet nevøen synes det var gøy med Nordic for da visste han hvor de norske byene var :P

Men er jo gøy å utforske nye land ^-^

Ja tror det kan bli bra :) Vi spiller det I alle fall mye hjemme - finner på egne regler og sånn ^-^ må nok spilles med voksne i starten da ;)

Spiller vel egentlig ikke så stor rolle hvilket land det er. Vet nevøen synes det var gøy med Nordic for da visste han hvor de norske byene var :p

Men er jo gøy å utforske nye land ^-^

Ja kanskje ta europa! tror ikke han kan så mange norske byer er :P men da kan han jo lære det :D

Ja kanskje ta europa! tror ikke han kan så mange norske byer er :P men da kan han jo lære det :D
Vet det finnes veldig mange versjoner - har veldig lyst på den med Asiatiske land, men tror kanskje vi skal prioritere babyting akkurat nå :P

Fått ryddet kjøkkenet delvis.. Må ta stue og gang og. Og lovte å hente IN og venninnen hans kl 15... Hive seg rundt igjen da :)

Back
Topp