Er 1/2 fransk ^-^ og har bodd derEr du fransk eller er det bare det at du har bodd i Frankrike?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 1/2 fransk ^-^ og har bodd derEr du fransk eller er det bare det at du har bodd i Frankrike?![]()
Hørtes koselig ut begge delergjør det du gjør mest sjelden kanskje? Vet ikke jeg
det som frister aller mest
![]()
Jeg hadde valgt overnatting hos foreldrene mine![]()
Skjer vel like ofte at mannen er borte som at jeg overnatterKan ikke hjelpe deg egentligfor vet hva jeg hadde gjort
orker ikke mine foreldre en hel kveld
så hadde blitt hjemme kveld på meg
![]()
StiligDa var dåpskjole ferdigå så slo kreativiteten til
lagde vase skjuler
![]()
Ja kjempebytter litt på, men i det siste har det blitt mye teryaki
guttungen liker ikke da, så lurer på om jeg bare får koke noen grønnsaker til han ved siden av
![]()
Er 1/2 fransk ^-^ og har bodd der![]()
Det er riktig spill, men vi har Nordic Countries og EuropaDer var du, tenkte spørre deg om noe. Er det dette spillet dere har? er alt av instruksjoner og sånt på engelsk? tror du det vil passe til en gutt på 7 år?
https://www.ark.no/ark/boker/unknow...bj_cGOZk22fALXwt-6PUJRoCD8Pw_wcB#.Vel2DPntmko
Koselig med besøk ^-^ har dere sett ham siden han kom tilbake fra reise?Da kommer pappa på søndagHåååååper jeg er frisk til da
![]()
Det er riktig spill, men vi har Nordic Countries og Europa
Vil absolutt si at det passer - nevøen på 6-7 spilte mye med oss i sommer. Vi tilpasset reglene noe av og til
Finnes norske versjoner hvor alt av regler er på norsk - og hvis de ikke er det I spillet finnes de som nedlastbare pdf'er på sidene deres![]()
Koselig med besøk ^-^ har dere sett ham siden han kom tilbake fra reise?
Ja tror det kan bli braokei ja jeg så de hadde forskjellige land, så afrika i alle falltror du det har noe å si hvilket land det er? Storebror blir 7 år i starten av januar, tenkte det kunne være fin julegave til han, han elsker spill
![]()
Ja! Får satse på at basillene tar og forsvinner!nope! Han kom hjem for en ukes tid siden så blir første gang nåHan bor et stykke unna så håper veldig at jeg blir fort basseluskfri
![]()
Ja tror det kan bli braVi spiller det I alle fall mye hjemme - finner på egne regler og sånn ^-^ må nok spilles med voksne i starten da
Spiller vel egentlig ikke så stor rolle hvilket land det er. Vet nevøen synes det var gøy med Nordic for da visste han hvor de norske byene var
Men er jo gøy å utforske nye land ^-^
Ja! Får satse på at basillene tar og forsvinner!
Vet det finnes veldig mange versjoner - har veldig lyst på den med Asiatiske land, men tror kanskje vi skal prioritere babyting akkurat nåJa kanskje ta europa! tror ikke han kan så mange norske byer ermen da kan han jo lære det
![]()
SpennendeEr 1/2 fransk ^-^ og har bodd der![]()
Vi har ganske ofte, men da etter gutten er lagthehe hadde nok ikke vært favoritt blant barna her helleri grunn veeeeeeldig lenge siden vi har hatt
![]()