Hahaha du er ikke alene om detÅåå nå er jeg mett, stapp mett, jeg må lære meg at jeg ikke orker like mye mat som før![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha du er ikke alene om detÅåå nå er jeg mett, stapp mett, jeg må lære meg at jeg ikke orker like mye mat som før![]()
Ååå nå er jeg mett, stapp mett, jeg må lære meg at jeg ikke orker like mye mat som før![]()
Minuset er at den kommer i hele str . eneste jeg kommer påTakkHåper den passer og at vi blir fornøyd med en
![]()
![]()
Hun hadde den i fjor åmen den var sydd nede da. Men det gikk jo
![]()
Ikke dårligJeg har ikke gjort så mye
reddet hunden som satt seg fast oppå fjellet i hagen, og benyttet sjansen og spiste masse blåbær hehe
![]()
Blekksprut nøkkelring med lommelyktkulthvilken kalendergave?
Uff sjønner det ikke er så lett
Jeg er lik selv.
Men det er jammen godt at de da stiller Svigers
Å ja det er mye bedre enn at du sliter deg helt utdet er ingen tjent med
Billigere med ny lueNå funderer jeg på om lillegutt skal ha ny dress eller eiHar en liggende fra storebror, det er reima så den er jo bra
men syns ikke den er så fin og lua hans matcher ikke haha
luksusproblem.. hehe.. Greit med 2 dresser og da
og mulig han skulle hatt en str mindre.. hmmm..
Jepp det er detOgså er det sånn at man kan ta opp en søm også blir den lengre i armer og bein er det ikke?
Sydde du den nederst selv? Jeg lurer på om jeg kan gjøre noe lurt med å sette i strikk nederstHar gjort det på en treningsbukse han har, men blir kanskje litt annerledes med en dress
Får se hvor lang den er på, om den subber nedi eller ikke
![]()
Den øversteKunne tenkt meg en av disse til hanSynes mørkeblå er veldig greit og lillesøster kan jo arve
![]()
![]()
Krysser fingrene for dethehe ikke sant![]()
hehe så ikke så synd i meg. Ikke noe blod i dagAha men da så![]()
Det var bra dahehe så ikke så synd i meg. Ikke noe blod i dag![]()
Der var besøket godt
Å jeg sløver litt i sofaen før jeg skal hente de små
Skal ha med meg mor å hente de i dagsånn st hun vet hvor hun skal hente de vis hun må
![]()
hehe rosa har ikke vært her i formiddagDa har jeg lest meg gjennom 10 sidervant til minst 15
![]()
2 hatting grove rundstykker med gulost og salami( ikke på samme skive) hadde holdt med ettGjør du ikke? Jeg orker dobbelt så myeHva har du spist da?
Ja det var kjempe gøyVar det kjekt? Godt med boller
?
Åh det er jo smart![]()
Hvorfor ikke...jeg er som deg der.Har vært hos ma/pa å fått forklart hvordan jeg skal sy underkjole til dåpskjolen
Min mor som alle andre mener at jeg har sååå god tid at jeg ikke burde tenke på det nå. Men jeg er ikke slik, liker å ha ting gjort![]()