Skravletråd

Åååh nei :eek: :eek: beundret hadde virkelig vert kjedelig :eek:
Krysser alt jeg har for at det før fint.
Skummelt hvor fort den høsten kom egentlig . Men kansje det bare føles sånn for vi ikke fikk noe serlig med sommer
Sikkert, men det blir nok bra uti september også. Jeg har nesten alltid godt vær på bursdagen min (10.) og på bursdagen til sønnen min (29.) har det som regel vært sol, men høstvær.

God morgen til resten :) :)

Hva er planene for I dag da?

Her skal det vaskes klær og brettes, så burde gulvene I stua og kjøkken tørkes over:p
God morgen :D

Burde å ha vasket klær :o men får bli seinere :p hehe

Skal til fysio halv 12, å skal innom jobb å handle, å levere sykemelding å så en tur innom NAV må jeg å :)

Sikkert, men det blir nok bra uti september også. Jeg har nesten alltid godt vær på bursdagen min (10.) og på bursdagen til sønnen min (29.) har det som regel vært sol, men høstvær.
Får håpe det stemmer :D :D her har de meldt fint I helgen :) ikle varmt men sol hvertfall :D å det passer perfekt siden vi skal være ute hele søndagen :) så håper de har rett :)
For jeg har ikke regntøy som passer lengre :p hehe

Her våknet lillegutt kvart på 4 og sovnet han igjen? Nei :o tidlig morgen.. Fikk ikke stå opp altså men han sovnet ikke igjen..

Mitt regntøy passer heller ikke :P får det på med et nødskrik men det strammer veldig :P

Back
Topp