Skravletråd

Handlet for uka og fikk alt inn i regnet.. Skal skrelle litt gulrøtter og ordne litt til på kjøkkenet før jeg henter kidsa. Største skal prøve seg på teater i kveld, så middagen og leksene må gå raskt unna...
Å, så spennende da! Det har min lyst til og:) Han ble visst veldig teaterinspirert av å ha vært på Sabeltann-showet i sommer:D hvor gammel er din eldste?

Var innom jobben I går, å blir stående å prate med han ene, så spør han om jeg vil ha det han har på loftet etter jentungen:) sier selvfølgelig ja:) :) ho blir 3 I februar. Han viste ikke hva som var der men jeg kunne få alt, så fikk jeg bare sortere gjennom og gi bort det jeg ikke ville ha. For han kom ikke te å trenge det:p
Så da skal jeg hente det til tirsdagen etter første time på sykehuset :) gleder meg til å de hva det er. Kanskje jeg slipper å kjøpe mer:p

Oi wow så heldig du er :D

Handlet for uka og fikk alt inn i regnet.. Skal skrelle litt gulrøtter og ordne litt til på kjøkkenet før jeg henter kidsa. Største skal prøve seg på teater i kveld, så middagen og leksene må gå raskt unna...

Går han i 1.? :)

Hentet to pakker på posten, en julegave og bildene. Jeg har greid å bestille feil format på bildene hehe :P er det mulig da? Finnes det album med slike plastlommer til bilder som er 11 cm høye?!

Hentet to pakker på posten, en julegave og bildene. Jeg har greid å bestille feil format på bildene hehe :p er det mulig da? Finnes det album med slike plastlommer til bilder som er 11 cm høye?!
Åhh kjipt.:/
Aner desverre ikke

Back
Topp