Takk for det, var en grei dag. Møte hele dagen. Fikk deilig lunsjJo morgen
God tur på jobb![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det, var en grei dag. Møte hele dagen. Fikk deilig lunsjJo morgen
God tur på jobb![]()
Hehe, grattis med stelleveske!Jeg vant![]()
Å, så spennende da! Det har min lyst til ogHandlet for uka og fikk alt inn i regnet.. Skal skrelle litt gulrøtter og ordne litt til på kjøkkenet før jeg henter kidsa. Største skal prøve seg på teater i kveld, så middagen og leksene må gå raskt unna...
Kom du deg dit?Lurer på om jeg skal høre med gubben om han gidder kjøre meg på biblioteket![]()
Overhode ikke noe mål for meg..da har jeg ikke tid til familienEr det et problem for oss liksomå skravle
)
Håper ikke du har som mål å slå ho som har 1 plass![]()
hehe ok. Viktig å være trygg i vannetHan elsker vann. Hun liker det så lenge hun ikke får det i fjeset å det ikke er for dypt![]()
vært gøy det hihiHehe ja det har jeg tro på![]()
Takk for detHehe, grattis med stelleveske!![]()

Var innom jobben I går, å blir stående å prate med han ene, så spør han om jeg vil ha det han har på loftet etter jentungensier selvfølgelig ja
![]()
ho blir 3 I februar. Han viste ikke hva som var der men jeg kunne få alt, så fikk jeg bare sortere gjennom og gi bort det jeg ikke ville ha. For han kom ikke te å trenge det
![]()
Så da skal jeg hente det til tirsdagen etter første time på sykehusetgleder meg til å de hva det er. Kanskje jeg slipper å kjøpe mer
![]()
Handlet for uka og fikk alt inn i regnet.. Skal skrelle litt gulrøtter og ordne litt til på kjøkkenet før jeg henter kidsa. Største skal prøve seg på teater i kveld, så middagen og leksene må gå raskt unna...
Likte den godt også jegJa gratulerer![]()
Klager vel ikke han da?Da var vi hjemme igjen og storebror har fått unna leksene allerede, det var ikke så mye i dag![]()
Åhh kjipt.:/Hentet to pakker på posten, en julegave og bildene. Jeg har greid å bestille feil format på bildene heheer det mulig da? Finnes det album med slike plastlommer til bilder som er 11 cm høye?!