Skravletråd

Ja han var flink :) veldig koselig . Å når tårene mine spratt så sier han bare på en humoristisk måte at ja det er ikke så lett med ett lass av hormoner i tillegg :p

Men glad jeg hadde sambo å med å han skal å bli med neste gang. Men jeg gruer meg ikke så fælt nå.
Det var godt å høre:) ikke noe gøy underveis men veldig godt når man er ferdig:)

Ja han var flink :) veldig koselig . Å når tårene mine spratt så sier han bare på en humoristisk måte at ja det er ikke så lett med ett lass av hormoner i tillegg :p

Men glad jeg hadde sambo å med å han skal å bli med neste gang. Men jeg gruer meg ikke så fælt nå.
Så bra du likte han:) og godt du ikke gruer deg så fælt til neste gang :)

Godt å høre :)

Hahaha det er landsjenta dom kommer inn i stor butikk :p trodde jeg kjøpte plommer. Men kjøpte aprikos :p Tihi :p håper de er gode da :D

Back
Topp